Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot4 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Carolyn YoonWilbur K. Pierpont Professor of Management, Ross School of Business, Univ of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Angela GutchessBrandeis UniversityCorreu electrònic verificat a brandeis.edu
- Jeremy J. MichalekCarnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a cmu.edu
- Namwoo KangKAISTCorreu electrònic verificat a kaist.ac.kr
- Denise ParkUniversity of Texas at DallasCorreu electrònic verificat a utdallas.edu
- Elea McDonnell FeitDrexel UniversityCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Linda SalisburyAssociate Professor of Marketing, Boston CollegeCorreu electrònic verificat a bc.edu
- Elizabeth BruchUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Thad PolkSamuel D. Epstein Collegiate Professor, Psychology, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Peter EbbesProfessor, HEC ParisCorreu electrònic verificat a hec.fr
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Theodoros EvgeniouINSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Vithala RaoProfessor of Marketing and Quantitative methodsCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityCorreu electrònic verificat a gsb.columbia.edu
- James B. OrlinProfessor, Massachusetts Institute of TechnologyCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- John C. Liechtypennsylvania state universityCorreu electrònic verificat a psu.edu
- Ely DahanUCLA Medical SchoolCorreu electrònic verificat a ucla.edu
Segueix
Fred Feinberg
Professor of Management, Ross School of Business, University of Michigan
Correu electrònic verificat a umich.edu - Pàgina d'inici