Sustainability in digital education: A systematic review of innovative proposals A García-Hernández, A García-Valcárcel Muñoz-Repiso, ... Education Sciences 13 (1), 33, 2022 | 28 | 2022 |
Estudio de los factores de estudiantes y aulas que intervienen en el engagement y rendimiento académico en Matemáticas Discretas T González Ramírez, A García-Hernández Revista Complutense de Educación, 31 (2), 195-206., 2020 | 19 | 2020 |
Estrategia metodológica para la elaboración y utilización de objetos de aprendizaje interactivos y experimentales en el proceso de enseñanza-aprendizaje de la matemática … A García Hernández, EY Verdecia Martínez | 15 | 2015 |
El engagement en la educación virtual: experiencias durante la pandemia COVID-19 OE Molina, DRF Cancell, AG Hernández Texto Livre 14 (2), e33936, 2021 | 11* | 2021 |
Design and assessment of the impact of an e-textbook in the engagement towards the learning of Discrete Mathematics A García-Hernández, T González-Ramírez Proceedings of the 5th International Conference on Technological Ecosystems …, 2017 | 11 | 2017 |
Construction and validation of a questionnaire to assess student satisfaction with mathematics learning materials A García-Hernández, T González-Ramírez Proceedings of the Sixth International Conference on Technological …, 2018 | 10 | 2018 |
Design and Validation of a Questionnaire to Assess Student Satisfaction with Mathematics Study Materials T González-Ramírez, A García-Hernández International Journal of Instruction 15 (1), 1-20, 2022 | 9 | 2022 |
El engagement en la educación virtual: experiencias durante la pandemia COVID-19 O Estrada-Molina, DR Fuentes-Cancell, A García-Hernández Texto Livre: Linguagem e Tecnologia 14 (2), 2021 | 9 | 2021 |
Perception on the contribution of Interactive and Experimental Learning Objects to the management of learning in Discrete Mathematics DA Chávez, AG Hernández, AC Vargas ICERI2017 Proceedings, 8926-8933, 2017 | 6 | 2017 |
Evaluating usability in educational technology: A systematic review from the teaching of mathematics O Estrada Molina, DR Fuentes Cancell, A García Hernández LUMAT, 10 (1), 65-88., 2022 | 5 | 2022 |
El rendimiento académico en matemáticas discretas: un estudio predictivo A García-Hernández, T González-Ramírez Atenas 1 (49), 118-134, 2020 | 3 | 2020 |
Conjunto de Objetos de Aprendizaje para la Matemática Discreta I Herrera Chica, EY Verdecia Martínez, A García Hernández Universidad de las Ciencias Informáticas, 2012 | 3 | 2012 |
Enseñar pensando en todos los estudiantes: El modelo de Diseño Universal para el Aprendizaje (DUA) CA Pastor, I Martínez-Martín, E Caparrós-Martín, H Galindo-Domínguez, ... Ediciones SM España, 2022 | 2 | 2022 |
Evaluación del programa DigiCraft para el desarrollo de la competencia digital en estudiantes de Educación Primaria A García-Valcárcel Muñoz-Repiso, S Casillas-Martín, ... | 2 | 2022 |
Technology as gamification means in mathematics learning A García Hernández, T González Ramírez 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’21)(2021 …, 2021 | 2 | 2021 |
Diseño y evaluación del impacto de un e-textbook en el engagement hacia el aprendizaje de la Matemática Discreta A García Hernández | 1 | 2020 |
IX Conferência Ibérica de Inovação na Educação com TIC-ieTIC2023: libro de resúmenes A García-Valcárcel, V Gonçalves, JA Moreira, P Gutiez Cuevas, ... IX Conferência Ibérica de Inovação na Educação com TIC-ietic2023: livro de …, 2022 | | 2022 |
El engagement de los estudiantes para maestros de matemática A García Hernández Universidad Internacional de Andalucía, 2022 | | 2022 |
Design and assessment of the impact of an e-textbook in the engagement towards the learning of Discrete Mathematics T González Ramírez, A García Hernández Fifth Internacional Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2017 | | 2017 |