Follow
Judit Taberna Torres
Judit Taberna Torres
Verified email at upc.edu
Title
Cited by
Cited by
Year
Transición de la docencia presencial a la no presencial en la UPC durante la pandemia del COVID-19.
MI García-Planas, JT Torres
IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, 177-187, 2021
1152021
The transition from the classroom to non-classroom teaching at the UPC during the COVID-19 pandemic
MI García-Planas, JT Torres
Ijeri-International Journal of Educational Research and Innovation, 177-187, 2021
432021
Mathematical modelling in engineering: an alternative way to teach Linear Algebra
S Domínguez-García, MI García-Planas, J Taberna
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016
242016
Uso del e-portafolio en la formación: el e-portafolio integral
S Domínguez García, MI García Planas, R Palau, J Taberna Torres
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació …, 2014
202014
Álgebra lineal en la educación para el desarrollo sostenible
MI García Planas, J Taberna Torres, N Rina García
Iniciativa Digital Politècnica, Oficina de Publicacions Acadèmiques Digitals …, 2018
142018
Modelling E-portfolio for a Linear Algebra undergraduate course
S Domínguez García, MI García Planas, R Palau, J Taberna Torres
International journal of education and information technologies 9, 115-121, 2015
122015
La influencia del espacio en el aprendizaje de la arquitectura. Bauhaus de Dessau y ENSA Nantes
MG Vinyals, JM Sales, J Taberna
ZARCH: Journal of interdisciplinary studies in Architecture and Urbanism, 74-85, 2019
92019
The transition from the classroom to non-classroom teaching at the UPC during the COVID-19 pandemic. IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation,(15 …
I García, J Taberna
82020
Using the e-portfolio for large groups of students
S Domínguez-García, MI García-Planas, RP Martín, JT Torres
INTED2015 Proceedings, 1352-1360, 2015
82015
Enseñanza basada en proyectos: una forma alternativa para enseñar Álgebra Lineal
J Taberna Torres, M García Planas
In-Red 2016. II Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red, 2016
62016
El e-portafolio del estudiante en Mahara-Moodle y Google Sites
MI García Planas, J Taberna Torres
ACTAS CONGRESO INNOVAGOGÍA2014, 1-10, 2014
52014
The Use of E-Portfolio in a Linear Algebra Course.
JT Torres, MI García-Planas, S Domínguez-García
Journal of Technology and Science Education 6 (1), 52-61, 2016
42016
La utilización de PBL para la evaluación de la competencia de sostenibilidad y compromiso social en estudios de ingeniería
MI García Planas, J Taberna Torres
Asociación Española de Psicología Conductual, 2019
32019
A visual tale of two cities: Video as a tool for representation through informal learning
Ü Topçu, J Taberna Torres, KE Hofert Feix
III Jornadas sobre Innovación Docente en Arquitectura (JIDA’15), Escuela …, 2015
32015
Using integral e-portfolio to learn linear algebra
MI García Planas, J Taberna Torres
Mathematics and Computers in Science and Industry, 75-79, 2014
32014
Álgebra lineal en la educación para el desarrollo sostenible
MIG Planas, JT Torres, NR García
Universitat Politècnica de Catalunya. Iniciativa Digital Politècnica, 2018
22018
Uso de blogs en la asignatura de dibujo en los estudios dUe grado de arquitectura
MI García Planas, J Taberna Torres, S Domínguez García
Revista Internacional de Educacion Superior 1 (1), 1-10, 2017
22017
La competencia de sostenibilidad y compromiso social en la asignatura de álgebra lineal en los grados de ingeniería
MI García Planas, J Taberna Torres
Debates & Prácticas en Educación 2 (2), 69-79, 2017
22017
Evaluating an e-portfolio for a linear algebra course using rubrics
S Domínguez-García, MI Garcia-Planas, RP Martín, JT Torres
INTED2015 Proceedings, 1366-1372, 2015
22015
El espacio educativo como generador de identidad en la revolución pedagógica catalana de principios del siglo XX.
M Genís, J Taberna
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20