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Mónica Gómez Suárez
Mónica Gómez Suárez
Otros nombresMónica Gómez, Mónica G. Suárez
Associate Professor of Marketing
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Título
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Año
Análisis multivariante
JF Hair, RE Anderson, RL Tatham, WC Black, M Gómez
Prentice Hall, 1999
8564*1999
Shelf space management of private labels: a case study in Spanish retailing
AF Nogales, MG Suarez
Journal of retailing and consumer services 12 (3), 205-216, 2005
1492005
Consumer-brand relationships under the marketing 3.0 paradigm: a literature review
M Gómez-Suárez, MP Martínez-Ruiz, N Martínez-Caraballo
Frontiers in psychology 8, 249615, 2017
1202017
Marketing sensorial: Cómo desarrollar la atmósfera del establecimiento comercial
M Gómez Suárez, CG Gumiel
Distribución y consumo, 2012
1152012
Manufacturer's characteristics that determine the choice of producing store brands
M Gómez, N Rubio Benito
European Journal of Marketing 42 (1/2), 154-177, 2008
842008
Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in hospitality
M Gómez-Suárez, M Veloso
Spanish Journal of Marketing-ESIC 24 (2), 231-246, 2020
812020
Manual de evaluación del servicio de calidad en enfermería
C Ortega, M Suárez, VMC Jiménez, GA Añorve, CM Cruz, AG Cruz
Estrategias para su aplicación. México, DF: Editorial Médica Panamericana, 2006
782006
Shelf space assigned to store and national brands: A neural networks analysis
M Gómez Suárez
International Journal of Retail & Distribution Management 33 (11), 858-878, 2005
652005
Re-thinking the relationship between store brand attitude and store brand loyalty: a simultaneous approach
M Gomez, N Rubio
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 20 (5 …, 2010
582010
Shelf management of store brands: analysis of manufacturers' perceptions
M Gómez, N Rubio
International Journal of Retail & Distribution Management 36 (1), 50-70, 2008
582008
Canales de distribución
IC Roche
Ediciones Pirámide, 2014
45*2014
Marketing sensorial
MG Suárez, CG Gumiel
Distribución y consumo 22 (122), 30-40, 2012
412012
Understanding brand loyalty of the store brand’s customer base
M Rubio, N., Oubiña, J., Gómez-Suárez
Journal of Product and Brand Management 24 (7), 679-692, 2015
40*2015
Customer perceptions of perceived risk in generic drugs: the Spanish market
M Rozano Suplet, M Gómez Suárez, AM Díaz Martín
Innovar 19 (34), 53-64, 2009
382009
Estimating store brand shelf space: A new framework using neural networks and partial least squares
M Gómez, S Okazaki
International Journal of Market Research 51 (2), 1-19, 2009
372009
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a los ciclos económicos
JA Puelles Pérez, M Gómez Suárez, M Puelles Gallo
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a …, 2011
362011
Calidad percibida en los servicios: una revisión de los aspectos conceptuales y metodológicos
JLMG de Paredes, MG Suárez, PP Conesa
ESIC market, 171-181, 1994
351994
Las marcas de distribuidor desde la perspectiva académica: artículos publicados en revistas internacionales y españolas
Á Fernández Nogales, M Rozano Suplet, M Gómez Suárez
Distribución y consumo, 70-77, 2010
332010
Examining customer–brand relationships: A critical approach to empirical models on brand attachment, love, and engagement
M Gómez-Suárez
Administrative Sciences 9 (1), 10, 2019
322019
Valoración y preferencia de las revistas académicas en el área de marketing: una aplicación del análisis conjunto
IC Roche, JC Fernández, MG Suárez
ICE, Revista de Economía, 2001
302001
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20