Oriol Borrás-Gené
Oriol Borrás-Gené
Verified email at urjc.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Educación en abierto: Integración de un MOOC con una asignatura académica
ÁF Blanco, MLSE Lacleta, OB Gené, FJG Peñalvo
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2014
174*2014
Gamification in MOOC: challenges, opportunities and proposals for advancing MOOC model
OB Gené, MM Núñez, ÁF Blanco
TEEM, 215-220, 2014
1632014
Micro flip teaching‒An innovative model to promote the active involvement of students
A Fidalgo-Blanco, M Martinez-Nuñez, O Borrás-Gene, ...
Computers in Human Behavior 72, 713-723, 2017
1382017
New Challenges for the Motivation and Learning in Engineering Education Using Gamification in MOOC
O Borras-Gene, M Martinez-Nuñez, A Fidalgo-Blanco
International Journal of Engineering Education 32 (1(b)), 501–512, 2016
129*2016
Evolution of the Conversation and Knowledge Acquisition in Social Networks related to a MOOC Course
FJ García-Peñalvo, J Cruz-Benito, O Borrás-Gené, ÁF Blanco
International conference on learning and collaboration technologies, 470-481, 2015
862015
Extending MOOC ecosystems using web services and software architectures
J Cruz-Benito, O Borrás-Gené, FJ García-Peñalvo, ÁF Blanco, R Therón
Proceedings of the XVI international conference on Human Computer …, 2015
842015
Fundamentos de gamificación
O Borrás Gené
UPM, 2015
592015
Learning communities in social networks and their relationship with the MOOCs
J Cruz-Benito, O Borras-Gene, FJ Garcia-Penalvo, ÁF Blanco, R Theron
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 12 (1), 24-36, 2017
322017
Social community in MOOCs: practical implications and outcomes
MM Núñez, OB Gené, ÁF Blanco
TEEM, 147-154, 2014
252014
Gamificación de un MOOC y su comunidad de aprendizaje a través de actividades
O Borrás-Gené, M Martinez-Nuñez, Á Fidalgo-Blanco
Conference: III Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y …, 0
20*
Detección de aprendizaje no formal e informal en Comunidades de Aprendizaje soportadas por Redes Sociales en el contexto de un MOOC Cooperativo
FJ García-Peñalvo, O Borrás-Gené, R Therón Sánchez, Á Fidalgo Blanco, ...
Instituto Politécnico de Setúbal (Portugal). Escola Superior de Educação, 2015
192015
Comunidades de Aprendizaje en Redes Sociales y su Relación con los MOOC
J Cruz-Benito, O Borrás-Gené, FJ García Peñalvo, Á Fidalgo-Blanco, ...
13*2016
Enhancing fun through gamification to improve engagement in MOOC
O Borrás-Gené, M Martínez-Núñez, L Martín-Fernández
Informatics 6 (3), 28, 2019
122019
Use of digital badges for training in digital skills within higher education
O Borrás-Gené
2018 International Symposium on Computers in Education (SIIE), 1-7, 2018
112018
Detection of Non-Formal and Informal Learning in learning communities supported by social networks in the context of a Cooperative MOOC
J Cruz-Benito, O Borrás-Gené, FJ García-Peñalvo, ÁF Blanco, R Therón
2015 International Symposium on Computers in Education (SIIE), 195-200, 2015
112015
Virtual learning communities in Google Plus, implications, and sustainability in MOOCs
M Martinez-Nuñez, O Borras-Gene, A Fidalgo-Blanco
Journal of Information Technology Research (JITR) 9 (3), 18-36, 2016
102016
Fundamentos de la gamificación. Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid
O Borras-Gené
82015
GAMIFIED OPEN Q&A FORUM MODEL AS A PLATFORM FOR A CMOOCS
O Borras-Gene, M Martinez-Nuñez, A Blázquez-Sevilla
10th International Technology, Education and Development Conference, 4903-4910, 2016
72016
Píldoras formativas y videojuegos aplicados al estudio de la ingeniería acústica
O Borrás Gené
ETSI Telecomunicación (UPM), 2012
7*2012
Insignias digitales como acreditación de competencias en la Universidad
O Borrás Gené
GATE (Gabinete de Tele-Educación), 2017
62017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20