Design and application of an immersive virtual reality system to enhance emotional skills for children with autism spectrum disorders G Lorenzo, A Lledó, J Pomares, R Roig Computers & Education 98, 192-205, 2016 | 293 | 2016 |
Inclusion of immersive virtual learning environments and visual control systems to support the learning of students with Asperger syndrome G Lorenzo, J Pomares, A Lledó Computers & Education 62, 88-101, 2013 | 143 | 2013 |
An immersive virtual reality educational intervention on people with autism spectrum disorders (ASD) for the development of communication skills and problem solving JF Herrero, G Lorenzo Education and Information Technologies 25 (3), 1689-1722, 2020 | 127 | 2020 |
Preliminary study of augmented reality as an instrument for improvement of social skills in children with autism spectrum disorder G Lorenzo, M Gómez-Puerta, G Arráez-Vera, A Lorenzo-Lledó Education and Information Technologies 24, 181-204, 2019 | 110 | 2019 |
The application of immersive virtual reality for students with ASD: A review between 1990–2017 G Lorenzo, A Lledó, G Arráez-Vera, A Lorenzo-Lledó Education and Information Technologies 24, 127-151, 2019 | 106 | 2019 |
La clase invertida en la educación superior: percepciones del alumnado GA Vera, AL Lledó, MG Puerta, GL Lledó Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2018 | 72 | 2018 |
Redes sociales científicas. La Web social al servicio de la investigación R Roig-Vila, L Mondéjar, GL Lledó IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, 170-183, 2016 | 60 | 2016 |
The pedagogical model of hybrid teaching: Difficulties of university students in the context of COVID-19 A Lorenzo-Lledó, A Lledó, A Gilabert-Cerdá, G Lorenzo European journal of investigation in health, psychology and education 11 (4 …, 2021 | 57 | 2021 |
Revisión bibliométrica sobre la realidad aumentada en Educación G Lorenzo, C Scagliarini Galiano Universidad Complutense de Madrid, 2018 | 50 | 2018 |
Cansancio emocional, autoestima y satisfacción con los estudios en estudiantes universitarios AL Carreres, TMP González, LH Torres, GL Lledó Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2014 | 50 | 2014 |
Inclusive methodologies from the teaching perspective for improving performance in university students with disabilities AL Lledó, GL Lledó, A Lledó, EP Vázquez JOTSE 10 (1), 127-141, 2020 | 36 | 2020 |
A bibliometric study on the use of virtual reality (VR) as an educational tool for high-functioning autism spectrum disorder (ASD) children J Fernández-Herrero, G Lorenzo-Lledó, AL Carreres Contemporary perspective on child psychology and education 59, 2018 | 33 | 2018 |
Las TIC en el contexto educativo a través de la producción científica en español G Lorenzo, A Lorenzo-Lledó, A Lledó Carreres Universidad Complutense de Madrid, 2019 | 29 | 2019 |
Gamificación en el aula a través de las TIC ML Pertegal Felices, G Lorenzo Lledó Asociación INFAD, 2019 | 26 | 2019 |
La acción tutorial como acompañamiento en el alumnado universitario con discapacidad: hacia una educación inclusiva G Lorenzo-Lledó, AL Carreres, AL Lledó, GA Vera Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2017 | 24 | 2017 |
Las necesidades del alumnado con síndrome de Asperger: orientaciones y propuestas desde la innovación inclusiva AL Carreres, GL Lledó, JP Baeza La práctica educativa en la Sociedad de la Información: Innovación a través …, 2011 | 24 | 2011 |
Research review on augmented reality as an educational resource for people with intellectual disabilities M Gómez-Puerta, E Chiner, P Melero-Pérez, G Lorenzo Asociación Nacional de Psicología Evolutiva y Educativa de la Infancia …, 2019 | 20 | 2019 |
Creación de un entorno de realidad virtual inmersiva para la comunicación e interacción social: estudio piloto en alumnado con trastorno del espectro autista GL Lledó, A Lorenzo-Lledó, AL Carreres, E Pérez-Vázquez Revista de Educación a Distancia (RED) 23 (73), 2023 | 19 | 2023 |
Las redes sociales como herramienta educativa a través de la producción científica G Lorenzo Universidad Complutense de Madrid, 2020 | 19 | 2020 |
Designing virtual reality tools for students with Autism Spectrum Disorder: A systematic review G Lorenzo, N Newbutt, A Lorenzo-Lledó Education and Information Technologies, 1-49, 2023 | 18 | 2023 |