Seguir
Gonzalo Lorenzo Lledó
Gonzalo Lorenzo Lledó
Titular de Universidad. Didáctica y Organización Escolar. Universidad de Alicante
Dirección de correo verificada de ua.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Design and application of an immersive virtual reality system to enhance emotional skills for children with autism spectrum disorders
G Lorenzo, A Lledó, J Pomares, R Roig
Computers & Education 98, 192-205, 2016
2022016
Inclusion of immersive virtual learning environments and visual control systems to support the learning of students with Asperger syndrome
G Lorenzo, J Pomares, A Lledó
Computers & Education 62, 88-101, 2013
1152013
Preliminary study of augmented reality as an instrument for improvement of social skills in children with autism spectrum disorder
G Lorenzo, M Gómez-Puerta, G Arráez-Vera, A Lorenzo-Lledó
Education and Information Technologies 24 (1), 181-204, 2019
572019
The application of immersive virtual reality for students with ASD: A review between 1990–2017
G Lorenzo, A Lledó, G Arráez-Vera, A Lorenzo-Lledó
Education and Information Technologies 24 (1), 127-151, 2019
542019
Redes sociales científicas. La Web social al servicio de la investigación
R Roig-Vila, L Mondéjar, GL Lledó
IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, 170-183, 2016
462016
An immersive virtual reality educational intervention on people with autism spectrum disorders (ASD) for the development of communication skills and problem solving
JF Herrero, G Lorenzo
Education and Information Technologies 25 (3), 1689-1722, 2020
432020
La clase invertida en la educación superior: percepciones del alumnado
GA Vera, AL Lledó, MG Puerta, GL Lledó
Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2018
402018
Revisión bibliométrica sobre la realidad aumentada en Educación
G Lorenzo, C Scagliarini Galiano
Universidad Complutense de Madrid, 2018
342018
A bibliometric study on the use of virtual reality (VR) as an educational tool for high-functioning Autism Spectrum Disorder (ASD) children
J Fernández-Herrero, G Lorenzo-Lledó, AL Carreres
Contemporary Perspective on Child Psychology and Education 59, 2018
272018
Cansancio emocional, autoestima y satisfacción con los estudios en estudiantes universitarios
AL Carreres, TMP González, LH Torres, GL Lledó
Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2014
272014
Evaluación de las Competencias Digitales del alumnado en el Espacio Europeo de Educación Superior
RR Vila, CR Cano, CF Lueg, JDÁ Teruel, JEB Mira, IG Navarro, ...
X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la …, 2012
202012
Las TIC en el contexto educativo a través de la producción científica en español
G Lorenzo, A Lorenzo-Lledó, A Lledó Carreres
Universidad Complutense de Madrid, 2019
172019
La acción tutorial como acompañamiento en el alumnado universitario con discapacidad: hacia una educación inclusiva
G Lorenzo-Lledó, AL Carreres, AL Lledó, GA Vera
Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and …, 2017
172017
Las necesidades del alumnado con síndrome de Asperger: orientaciones y propuestas desde la innovación inclusiva
AL Carreres, GL Lledó, JP Baeza
La práctica educativa en la Sociedad de la Información: Innovación a través …, 2011
162011
The Pedagogical Model of Hybrid Teaching: Difficulties of University Students in the Context of COVID-19
A Lorenzo-Lledó, A Lledó, A Gilabert-Cerdá, G Lorenzo
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education 11 (4 …, 2021
152021
Inclusive methodologies from the teaching perspective for improving performance in university students with disabilities
AL Lledó, GL Lledó, A Lledó, EP Vázquez
JOTSE 10 (1), 127-141, 2020
142020
Bibliometric indicators in the study of Asperger syndrome between 1990 and 2014
G Lorenzo, A Lledó, J Pomares, R Roig, P Arnaiz
Scientometrics 109 (1), 377-388, 2016
132016
Inventario y descripción de las soluciones de accesibilidad a la web existentes para personas con discapacidad Física y Sensorial
F Alcantud Marín, I Guarinos, R Roig Vila, Y Alonso Esteban, ...
Marfil, 2011
132011
Application of virtual reality in people with ASD from 1996 to 2019
G Lorenzo, A Lorenzo-Lledó, A Lledó, E Pérez-Vázquez
Journal of Enabling Technologies 14 (2), 99-114, 2020
112020
Academia learning and achievement The mentoring program in the university as a measure of quality the learning students’s process: A proposal for action at the university of …
A Lledó, JD Álvarez, S Grau, C González, R Roig, G Lorenzo, MT Tortosa
XXIX. Congress of Psychology. Berlin. Alemania, 2008
102008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20