Follow
Elena Urquia-Grande (ORCID: 0000-0003-4724-7185)
Elena Urquia-Grande (ORCID: 0000-0003-4724-7185)
Associate Professor. Accounting&Finance. Universidad Complutense de Madrid
Verified email at ucm.es
Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of Accounting Information Systems (AIS) on performance measures: empirical evidence in Spanish SMEs
EU Grande, RP Estébanez, CM Colomina
The international journal of digital accounting research 11 (1), 25-43, 2011
4602011
‘Surely they can't do as well’: A comparison of business students’ academic performance in English-medium and Spanish-as-first-language-medium programmes
E Dafouz, M Camacho, E Urquia
Language and Education 28 (3), 223-236, 2014
2652014
Information technology implementation: evidence in Spanish SMEs
R Pérez Estébanez, E Urquía Grande, C Muñoz Colomina
International Journal of Accounting & Information Management 18 (1), 39-57, 2010
912010
Los modelos de simulación: una herramienta multidisciplinar de investigación
CF Belda, E Urquía-Grande
Encuentros multidisciplinares 11 (32), 37-48, 2009
772009
Motivation and learning strategies in accounting: Are there differences in English as a medium of instruction (EMI) versus non-EMI students? Motivación y estrategias de …
MJR Menéndez, EU Grande, PL Sánchez, MM Camacho-Miñano
Revista de Contabilidad-Spanish Accounting Review 21 (2), 128-139, 2018
562018
Multimedia teaching resources for financial accounting in bilingual degrees
MM Camacho-Miñano, E Urquía-Grande, D Pascual-Ezama, ...
EDUCACION XX1 19 (1), 63-89, 2016
55*2016
Institutional Logics in Police Performance Indicator Development: A Comparative Case Study of Spain and Finland
A Rautiainen, E Urquía-Grande, C Muñoz-Colomina
European Accounting Review 26 (2), 165-191, 2017
522017
Educational data mining for improving learning outcomes in teaching accounting within higher education
J Chamizo-Gonzalez, EI Cano-Montero, E Urquia-Grande, ...
The International Journal of Information and Learning Technology 32 (5), 272-285, 2015
512015
Bridging the gaps between higher education and the business world: internships in a faculty of economics and business
E Urquía-Grande, R Perez Estebanez
Education+ Training 63 (3), 490-509, 2020
342020
¿ Son los nuevos criterios de evaluación en el marco del EEES adecuados para valorar el rendimiento académico de los alumnos? Experiencia en Contabilidad Financiera
D Pascual Ezama, M Camacho Miñano, E Urquía Grande, A Müller
Educade: Revista de Educación en Contabilidad, Finanzas y Administración de …, 2011
322011
Transparencia pública y rendición de cuentas como base para la construcción de una sociedad democrática en América Latina
PH del Vasto, FJA Quiles, EU Grande
Revista internacional de transparencia e integridad 4, 2017
272017
Technological and economic factors determining ICT level: Evidence from rural micro‐businesses in Democratic Republic of Congo
R Perez‐Estebanez, E Urquía‐Grande, A Rautiainen
Journal of International Development 30 (1), 118-133, 2018
262018
On the efficiency of bankruptcy law: Empirical evidence in Spain
MM Camacho‐Miñano, D Pascual‐Ezama, E Urquía‐Grande
International Insolvency Review 22 (3), 171-187, 2013
262013
E-government implementation: transparency, accessibility and usability of government websites
FJ Alcaraz-Quiles, E Urquia-Grande, CI Muñoz-Colomina, A Rautiainen
International E-government development: Policy, implementation and best …, 2018
232018
EMI vs. Non-EMI: Preliminary analysis of the academic output within the INTE-R-LICA Project
C Del Campo, A Cancer, D Pascual-Ezama, E Urquía-Grande
Procedia-Social and Behavioral Sciences 212, 74-79, 2015
232015
“Do You Use English in Your Daily Life?” Undergraduate Students’ Perceptions of Their Extramural Use of English
M Avello, MM Camacho-Miñano, E Urquia-Grande, C del Campo
Journal of Teaching in International Business 30 (1), 77-94, 2019
202019
La interrelación entre los sistemas informatizados de contabilidad y los indicadores de rendimiento: el caso de las pymes en España
R Pérez Estébanez, E Urquía Grande, C Muñoz Colomina
The International Journal of Digital Accounting Research, 25-4, 2009
202009
Erasmus programme effects: a Spanish case
E Urquía-Grande, C del Campo
Papeles de Europa 29 (2), 94-110, 2016
152016
¿ Es el fin del presupuesto?: Una revisión de las nuevas tendencias sobre presupuestación
MA Lorain, EU Grande
Partida doble, 84-97, 2008
152008
Percepción y uso de las TIC en la contabilidad de las PYMES: Evidencia empírica en España
E Urquía-Grande, R Pérez-Estébanez
Revista iberoamericana de contabilidad de gestión, 63-91, 2008
142008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20