Seguir
Juan-Francisco Martínez-Cerdá, PhD
Juan-Francisco Martínez-Cerdá, PhD
Agency for Health Quality and Assessment of Catalonia (AQuAS)
Dirección de correo verificada de uoc.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Hacia un sistema supranacional de indicadores mediáticos
JM Pérez-Tornero, JF Martínez-Cerdá
Infoamérica 5, 39-57, 2011
592011
Socio-technical e-learning innovation and ways of learning in the ICT-space-time continuum to improve the employability skills of adults
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González
Computers in Human Behavior 107, 105753, 2020
562020
Promoting collaborative skills in online university: Comparing effects of games, mixed reality, social media, and other tools for ICT-supported pedagogical practices
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González
Behaviour & Information Technology 37 (10-11), 1055-1071, 2018
522018
Handbook of research on media literacy in the digital age
MN Yildiz
IGI Global, 2015
402015
The 15M Movement. Collective and volatile actions in the political arena
SG Luque, JF Martínez, MOP Sánchez
Comunicação e Sociedade 23, 69-81, 2013
37*2013
Opening the black-box in lifelong E-learning for employability: A framework for a Socio-Technical E-learning Employability System of Measurement (STELEM)
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González, ...
Sustainability 10 (4), 1014, 2018
312018
Alfabetización mediática en Brasil: experiencias y modelos en educación no formal
M Pegurer-Caprino, JF Martínez-Cerdá
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 24 (49), 39-48, 2016
312016
Empoderamiento mediático mediante e-learning. Diseño y validación de una escala
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
Profesional de la información 26 (1), 43-54, 2017
212017
Midiendo la alfabetización mediática en Europa 2005-2010
JM Pérez Tornero
212013
Propuesta de indicadores para evaluar las competencias de alfabetización mediática en las administraciones públicas
JM Pérez-Tornero, S Giraldo-Luque, S Tejedor-Calvo, M Portalés-Oliva
Profesional de la Información 27 (3), 521-536, 2018
192018
Media Literacy in Brazil: Experiences and Models in Non-formal Education.
MP Caprino, JF Martinez-Cerda
Comunicar 24 (49), 2016
162016
Alfabetización mediática y co-innovación en la microempresa: primeras evidencias para España
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
Profesional de la información 23 (3), 288-299, 2014
162014
Media literacy in Brazil: Experiences and models in non-formal education
M Pegurer Caprino, JF Martínez Cerdá
Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, 2016
152016
Formal lifelong e-learning for employability and job stability during turbulent times in Spain
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
International Review of Research in Open and Distributed Learning 18 (6 …, 2017
132017
Teachers and students: working 21st century skills through media education
JF Martínez-Cerdá, MP Caprino, J Torrent-Sellens
EDULEARN15 Proceedings, 7729-7738, 2015
122015
PRimary carE digital Support ToOl in mental health (PRESTO): design, development and study protocols
G Anmella, M Primé-Tous, X Segú, A Solanes, V Ruíz, I Martín-Villalba, ...
Spanish Journal of Psychiatry and Mental Health 17 (2), 114-125, 2024
102024
Graph theoretic approaches for analyzing large-scale social networks
N Meghanathan
IGI Global, 2017
102017
A Model for Teacher Training to Improve Students' 21st Century Skills in Online and Blended Learning: An Approach From Film Education
J Breddermann, JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
Teacher Training and Professional Development: Concepts, Methodologies …, 2018
92018
Hacia un sistema supranacional de indicadores mediáticos.: Políticas de alfabetización en la Unión Europea
JMP Tornero, JFM Cerdá
Infoamérica: Iberoamerican Communication Review, 39-57, 2011
92011
The impact of digital practices on the perception of risks and benefits of digital gaming
D Aranda, J Sánchez-Navarro, JF Martínez-Cerdà, J Meneses
Catalan Journal of Communication & Cultural Studies 10 (2), 247-264, 2018
82018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20