GONZALO DIAZ MENESES
GONZALO DIAZ MENESES
Dirección de correo verificada de ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The configuration of the university image and its relationship with the satisfaction of students
AB Palacio, GD Meneses, PJP Pérez
Journal of Educational administration, 2002
6102002
Self-congruity and destination choice
A Beerli, GD Meneses, SM Gil
Annals of Tourism Research 34 (3), 571-587, 2007
3552007
Recycling behavior: a multidimensional approach
GD Meneses, AB Palacio
Environment and behavior 37 (6), 837-860, 2005
2022005
The behavioural consequences of self‐congruency in volunteers
A Beerli, G Díaz, JD Martin
International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing 9 (1), 28-48, 2004
572004
Refuting fear in heuristics and in recycling promotion
GD Meneses
Journal of business research 63 (2), 104-110, 2010
462010
Antecedents and outcomes of marketing innovation
J Nieves, G Diaz-Meneses
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2016
372016
Los efectos de la imagen percibida de la universidad en la satisfacción de los estudiantes
GD Meneses, AB Palacio
Revista Española de Investigación de Marketing 7 (1), 7-25, 2003
262003
A synchronic understanding of involvement with fashion
GD Meneses, JN Rodríguez
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2010
232010
Different kinds of consumer response to the reward recycling technique: similarities at the desired routine level
GD Meneses, AB Palacio
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2006
222006
Knowledge sources and innovation in the hotel industry
J Nieves, G Diaz-Meneses
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2018
212018
El proceso de adopción de la conducta de reciclado: modelos explicativos y variables moderadoras
AB Palacio, GD Meneses
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 55-86, 2006
212006
How to teach recycling at an advanced phase of diffusion
GD Meneses
The Journal of Environmental Education 37 (4), 19-32, 2006
182006
The response to the commitment with block-leader recycling promotion technique: a longitudinal approach
GD Meneses, AB Palacio
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing 17 (1-2), 83-102, 2007
172007
Configuración de la imagen de las universidades a través de los componentes cognitivo y afectivo
G Díaz, P Pérez, AB Palacio
Cuadernos Aragoneses de Economía 12 (2), 337-352, 2002
132002
El modelo de hábito de reciclado según el perfil sociodemográfico de los consumidores
G Díaz, A Beerli, J Martin
Libro de Actas del XVI Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing …, 2004
122004
Breastfeeding: an emotional instinct
G Diaz Meneses
Breastfeeding Medicine 8 (2), 191-197, 2013
92013
Model of the Experience of Breastfeeding: Faith on Emotions or hot Cog nition
G Diaz-Meneses
Apas papers, 2010
92010
The ethics of consumer involvement with fashion: A freedom under social pressure
G Diaz-Meneses
Textile research journal 80 (4), 354-364, 2010
82010
Cómo son las personas resistentes a reciclar: una aplicación empírica al reciclaje de vidrio
GD Meneses, AB Palacio
Cuadernos aragoneses de economía 13 (2), 405-420, 2003
82003
Comparison of two techniques to promote recycling: Block leader versus reward
GD Meneses, AB Palacio
Journal of Environmental Systems 30 (2), 105-134, 2004
72004
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20