Rosana Montes Soldado
Rosana Montes Soldado
University of Granada - Instituto Interuniversitario de Investigación en Data Science and
Verified email at ugr.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
An overview of BRDF models
R Montes, C Ureña
University of Grenada, Technical Report LSI-2012 1, 2012
79*2012
Alternative ranking-based clustering and reliability index-based consensus reaching process for hesitant fuzzy large scale group decision making
X Liu, Y Xu, R Montes, RX Ding, F Herrera
IEEE Transactions on Fuzzy Systems 27 (1), 159-171, 2018
542018
A web tool to support decision making in the housing market using hesitant fuzzy linguistic term sets
R Montes, AM Sánchez, P Villar, F Herrera
Applied Soft Computing 35, 949-957, 2015
542015
A particle-path based method for Monte-Carlo density estimation
M Lastra, C Urena, J Revelles, R Montes
Poster at: 13th EUROGRAPHICS Workshop on Rendering, 2002
342002
Informática aplicada a la gestión de la empresa
A Guevara, MM Abad Grau, MJ Hornos Barranco, MV Hurtado Torres, ...
Madrid: Pirámide, 2004
282004
Social network group decision making: Managing self-confidence-based consensus model with the dynamic importance degree of experts and trust-based feedback mechanism
X Liu, Y Xu, R Montes, F Herrera
Information Sciences 505, 215-232, 2019
242019
Open learning recognition: Taking open educational resources a step further
A Camilleri, L Ferrari, J Haywood, MF Maina, M Pérez-Mateo, R Montes, ...
EFQUEL, 2012
242012
Collective intelligence and online learning communities
M Gea, R Montes Soldado, V Gámiz
International Conference on Information Society (i-Society), 319-323, 2011
232011
Generating lifelong-learning communities and branding with Massive Open Online Courses
R Montes, M Gea, R Bergaz, B Rojas
Information Resources Management Journal (IRMJ) 27 (2), 27-46, 2014
222014
Informática aplicada al turismo
A Guevara, A Aguayo, A Aguayo, F Araque, JL Caro, I Gómez, JC Ruiz, ...
Ediciones Pirámide, Madrid, 2003
222003
Educación virtual para todos: una revisión sistemática
E Crisol-Moya, L Herrera-Nieves, R Montes-Soldado
Education in the Knowledge Society (EKS) 21, 13, 2020
202020
Analysis of self‐confidence indices‐based additive consistency for fuzzy preference relations with self‐confidence and its application in group decision making
X Liu, Y Xu, R Montes, Y Dong, F Herrera
International Journal of Intelligent Systems 34 (5), 920-946, 2019
172019
Teranga Go!: Carpooling Collaborative Consumption Community with multi-criteria hesitant fuzzy linguistic term set opinions to build confidence and trust
R Montes, AM Sanchez, P Villar, F Herrera
Applied Soft Computing 67, 941-952, 2018
172018
Self-assessment via a blended-learning strategy to improve performance in an accounting subject
VG Sánchez, RM Soldado, MCP López
International Journal of Educational Technology in Higher Education 11 (2 …, 2014
172014
E-Learning: nuevas tecnologías aplicadas a la formación en la empresa
M Hornos, R Montes, MV Hurtado, MM Abad
Recuperado el 9, 2009
172009
Formación abierta sobre modelos de enseñanza masivos: nuevas tendencias hacia el aprendizaje social
M Gea, R Montes, B Rojas, A Marin, A Cañas, I Blanco, V Gámiz, ...
IV Congreso Internacional sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación …, 2013
162013
Formación abierta sobre modelos de enseñanza masivos: nuevas tendencias hacia el aprendizaje social
M Gea, R Montes, B Rojas, A Marin, A Cañas, I Blanco, V Gámiz, ...
IV Congreso Internacional sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación …, 2013
162013
Enseñanza online y Recursos de Aprendizaje Abiertos: Recomendaciones de procedimientos basados en modelos de calidad
R Montes, G Rodriguez-Pina, M González, M Gea
III Congreso Iberoamericano sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación …, 2012
162012
Turning out a social community into an e-Learning platform for MOOC: the case of AbiertaUGR
R Montes, S Molina, M Gea, R Bergaz, D Bravo-Lupiáñez, A Ramos
Proceedings of the First International Conference on Technological Ecosystem …, 2013
152013
abiertaUGR, la formación abierta basada en comunidades online de aprendizaje
M Gea, R Montes
SCOPEO INFORME Nº 2. MOOC: Estado de la situación actual, posibilidades …, 2013
152013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20