English Pronunciation for Speakers of Spanish. Multimedia Lab MÁ Gómez González, T Sánchez Roura, M Torrado Cespón, A Rollings, ... http://www.usc.es/multimlab/, 2016 | 55* | 2016 |
TIC/TAC y COVID-19: uso y necesidades del profesorado de secundaria en Galicia MT Cespón Digital Education Review, 356-373, 2021 | 31* | 2021 |
Gamification, Online Learning, and Motivation: A Quantitative and Qualitative Analysis in Higher Education. M Torrado Cespón, JM Díaz Lage Contemporary Educational Technology 14 (4), 2022 | 25 | 2022 |
Uso del Smartphone y su reflejo en la escritura entre estudiantes de secundaria bilingües gallego–español MT Cespón Digital Education Review, 77-90, 2015 | 21 | 2015 |
Error analysis and interlanguage in the use of the term ‘ICT’in an online learner corpus M Torrado-Cespón, JM Díaz-Lage Complutense Journal of English Studies 25, 15, 2017 | 10 | 2017 |
Follow the path: A learning proposal for the EFL flipped classroom CMC Rodríguez, MT Cespón H2D| Revista de Humanidades Digitais 2 (1), 2020 | 9 | 2020 |
Proofreading, the Net and Foreign Language Anxiety in the Use of Apology Formulae in an Online Forum. A Learner Corpus Study M Torrado Cespón Corpus Analysis in Academic Discourse and Learner Corpora, 2020 | 8* | 2020 |
Interlanguage or Technology when Using English as Vehicular Language: what influences students productions online? M Torrado-Cespón The EuroCALL Review 26 (2), 41-49, 2018 | 7 | 2018 |
Interlanguage or technology? Capitalization in a Learner Corpus of English as a Foreign Language MT Cespón, CF Paz Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, 784-793, 2016 | 7 | 2016 |
El rito propiciatorio de la fecundidad humana en el entorno del antiguo alcornocal de San Ramón de Bealo (Boiro, A Coruña) y otros testimonios de dendolatría M Torrado Cespón, FA Romero Anuario Brigantino 38 (2015), 91-110, 2015 | 4 | 2015 |
The ideal English pronunciation resource: non-native teachers’ beliefs C Castillo Rodríguez, M Torrado Cespón, A Lago Ferreiro Opción 39 (100), 131-154, 2023 | 3* | 2023 |
Interlanguage or Technology when Using English as Vehicular Language: what influences students productions online? The EuroCALL Review, 26 (2), 41-49 M Torrado-Crespón | 2 | 2018 |
Da Moura á Sheela-Na-Gig: reflexións sobre significado, orixe e evolución M Torrado Cespón | 2 | 2017 |
Unha Pequena Viaxe Etnográfica polo Barbanza‖ en Anuario de Estudos do Barbanza 2008 M Torrado Cespón Asociación Cultural Barbantia: Boiro, 2008 | 2 | 2008 |
Cancións para Medrar. Una propuesta audiovisual y textual para reforzar la adquisición del gallego a través de canciones y pictogramas M Torrado Cespón Lenguaje y Textos, 15-25, 2023 | 1 | 2023 |
Emotion in online gamification. A case study with pre-service primary school teachers M Torrado-Cespón, M Gómez Domingo Proceedings-11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021, 2021 | 1 | 2021 |
El uso de los emoticonos como fuerza ilocutiva en hablantes de inglés como lengua extranjera. Estudio de corpus M Torrado Cespón Alfabetizando digitalmente para la nueva docencia, 411-422, 2021 | 1 | 2021 |
PROPUESTA DE VÍDEOS INSTRUCTIVOS EN EL AULA VIRTUAL PARA LA MEJORA DE LAS PRODUCCIONES ESCRITAS EN INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA M Torrado Cespón, C Castillo Rodríguez EDUTEC 2020, 1867-1871, 2020 | 1* | 2020 |
Algunhas reflexións sobre o papel da muller na crenza no mal de ollo MT Cespón Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, 18-21, 2010 | 1 | 2010 |
A derradeira viaxe do Ondarroa M Torrado Cespón La Voz de Galicia, 2024 | | 2024 |