Evaluation of a virtual campus adapted to web-based virtual reality spaces: assessments of teachers and students FJ Rocha Estrada, JA Ruiz-Ramírez, CE George-Reyes, ... Frontiers in Education 7, 918125, 2022 | 29 | 2022 |
Interweaving digital literacy with computational thinking CE George-Reyes, FJ Rocha Estrada, LD Glasserman-Morales Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2021 | 7 | 2021 |
Security as an emerging dimension of Digital Literacy for education: a systematic literature review FJR Estrada, CE George-Reyes, LD Glasserman-Morales Journal of E-Learning and Knowledge Society 18 (2), 22-33, 2022 | 6 | 2022 |
Docentes universitarios frente al confinamiento académico: un análisis exploratorio FJ Rocha Estrada, EG Rincón Flores Texto Livre 15, e38234, 2022 | 6 | 2022 |
Transforming higher education using WebVR: A case study LD Glasserman-Morales, JA Ruiz-Ramírez, FJR Estrada IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 17 (3), 230-234, 2022 | 6 | 2022 |
Diferencias por edad en la aceptación de cursos en línea masivos y abiertos (MOOC) FJR Estrada, BCP Rodríguez, JCA Franco Edutec, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 53-66, 2020 | 5 | 2020 |
Autorregulación del aprendizaje y aceptación de cursos masivos abiertos FJ Rocha Estrada Universidad Autónoma de Nuevo León, 2018 | 4 | 2018 |
Transformando la educación superior mediante WebVR: Un caso de estudio LD Glasserman-Morales, JA Ruiz-Ramírez, FJ Rocha Estrada | 3 | 2022 |
Students, experience using a web-based virtual reality Tool FJR Estrada, JAR Ramírez, CE George-Reyes, LD Glasserman-Morales 2021 Machine Learning-Driven Digital Technologies for Educational Innovation …, 2021 | 3 | 2021 |
Evaluación de la seguridad digital para la complejidad en estudiantes universitarios: diseño y validación del instrumento Complex-ADS CE George-Reyes, FJ Rocha-Estrada, LD Glasserman-Morales, ... Revista de Pensamiento Estratégico y Seguridad CISDE 9 (1), 37-50, 2024 | 1 | 2024 |
Study habits developed by mexican higher education students during the complexity of the COVID-19 pandemic CE George-Reyes, LD Glasserman-Morales, FJ Rocha-Estrada, ... Education Sciences 13 (6), 563, 2023 | 1 | 2023 |
Alfabetización digital: reconceptualización en la complejidad del escenario no presencial provocado por la pandemia COVID-19 CE George-Reyes, FJR Estrada, LD Glasserman-Morales Revista Paraguaya de Educación a Distancia (REPED) 4 (1), 73-87, 2023 | 1 | 2023 |
PERCEPCIONES DE ESTUDIANTES Y DOCENTES SOBRE LA EDUCACIÓN EN LÍNEA FJR Estrada Revista Multidisciplinaria de la Universidad Emiliano Zapata, 18, 2020 | 1 | 2020 |
Razones para Estudiar un Curso en Línea Masivo y Abierto (MOOC) de Habilidades de Estudio. BCP Rodríguez, FJR Estrada, MCR Nieto EMOOCs-ES, 54-61, 2017 | 1 | 2017 |
About the observatory MDU Reyes, LDG Morales, JAR Ramírez, FJR Estrada | 1 | |
Security as an emerging dimension of Digital Literacy for education: a systematic literature review FJ Rocha Estrada, LD Glasserman Morales, CE George Reyes Italian e-Learning Association (SIe-L), 0 | 1 | |
Post-Pandemic Study Habits in University Students CEG Reyes, LDG Morales, JAR Ramírez, FJR Estrada Education, 2023 | | 2023 |
University teachers facing academic lockdown: an exploratory analysis FJ Rocha Estrada, EG Rincón Flores Texto Livre 15, e38234, 2022 | | 2022 |
Uso de herramientas en línea para el aprendizaje. BCP Rodríguez, FJR Estrada Presencia Universitaria 6 (12), 6-11, 2018 | | 2018 |
Guía de entrevista alfabetización en seguridad digital FJ Rocha Estrada, CE George Reyes, LD Glasserman Morales | | |