Follow
Eloy Gil-Cordero (ORCID: 0000-0003-0151-8437)
Eloy Gil-Cordero (ORCID: 0000-0003-0151-8437)
Profesor en Universidad de Sevilla
Verified email at dem.uhu.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Researching COVID-19 tracing app acceptance: incorporating theory from the technological acceptance model
F Velicia-Martin, JP Cabrera-Sanchez, E Gil-Cordero, PR Palos-Sanchez
PeerJ Computer Science 7, e316, 2021
322021
Intention to take COVID-19 vaccine as a precondition for international travel: application of extended norm-activation model
A Radic, B Koo, E Gil-Cordero, JP Cabrera-Sánchez, H Han
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (6), 3104, 2021
232021
Cryptocurrencies as a financial tool: Acceptance factors
E Gil-Cordero, JP Cabrera-Sánchez, MJ Arrás-Cortés
Mathematics 8 (11), 1974, 2020
162020
Premium Private Label strategies : social networks and traditional perspectives
E Gil Cordero, RCF Javier, RM Manuel
Journal of Innovation & Knowledge, 2020
72020
Evolución y tendencia nacional e internacional de la marca de distribuidor
E Gil-Cordero, FJ Rondán-Cataluña
Distribución y consumo 3, 78-87, 2015
72015
Private label and macroeconomic indexes: an artificial neural networks application
E Gil-Cordero, JP Cabrera-Sánchez
Applied Sciences 10 (17), 6043, 2020
62020
Performance of Retail Stores at Airports and Their Role in Boosting Traveler Satisfaction and Willingness to Repurchase
H Han, W Quan, E Gil-Cordero, JP Cabrera-Sánchez, J Yu
Sustainability 13 (2), 590, 2021
32021
INFLUENCE OF MACROECONOMIC INDICES ON EUROPEAN PRIVATE LABELS
EGIL CORDERO
Journal of Business Economics and Management, 2016
32016
Análisis regional de la marca distribuidor en compras online
EG Cordero, FJR Cataluña, MR Moreno
Investigaciones Regionales= Journal of Regional Research, 157-169, 2021
12021
Private label and macroeconomic indicators: Europe and USA
E Gil-Cordero, FJ Rondán-Cataluña, D Sigüenza-Morales
Administrative Sciences 10 (4), 91, 2020
12020
Factores que afectan a la adopción y uso de la APP de AIRBNB
JP Cabrera-Sánchez, E Gil-Cordero, HMB Alves
Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 183-205, 2020
12020
El greenwashing o como destapar estrategias comerciales de ventas falsas que se apoyan en una filosofía “verde”
JO Gutiérrez, EG Cordero, IFC Carrión, JP Cabrera-Sánchez
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação …, 2020
12020
Elementos del mix de comunicación: Innovación docente aplicada a la asignatura de Introducción al Marketing
E Gil Cordero
Ciclos de mejora en el aula. Año 2021. Experiencias de innovación docente de …, 2022
2022
Measuring Behavioural Intention through the Use of Greenwashing: A Study of the Mediating Effects and Variables Involved
E Gil-Cordero, JP Cabrera-Sánchez, I Cepeda-Carrión, ...
Sustainability 13 (12), 6720, 2021
2021
EXTENDED UTAUT2 MODEL TO UNDERSTAND THE MAIN DRIVERS OF ACCEPTANCE OF THE OFFICIAL UEFA APPLICATION AT THE EURO 2021 EVENT
JO Gutierres, E Gil-Cordero, I Cepeda-Carrion, BG Gomez
П 86 Психология управления персоналом и экосистема наставничества в усло …, 2021
2021
Blockchain y marketing mix
E Gil Cordero, JP Cabrera Sánchez
Revista ESPACIOS. ISSN 798, 1015, 2020
2020
El Greenwashing o como destapar estrategias comerciales de ventas falsas que se apoyan en una filosofía" verde"
J Ortega Gutiérrez, E Gil Cordero, IF Cepeda Carrión, ...
Cooperación transfronteriza: desarrollo y cohesión territorial. XXX Jornadas …, 2020
2020
Análisis de la marca de distribuidor en el entorno online y offline
E Gil Cordero
2017
Análisis de la marca de distribuidor en el entorno online y offline
EG Cordero
Universidad de Sevilla, 2017
2017
El surtido en la MDD,¿ factor potenciador de las ventas?
EG Cordero, FJR Cataluña, MR Moreno
EN LA PIEL DEL CLIENTE: ESCUCHAR, ATRAER, RETENER, 299, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20