Marta Nieto García
Marta Nieto García
Dirección de correo verificada de port.ac.uk - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Humanize your business. The role of personal reputation in the sharing economy
AG Mauri, R Minazzi, M Nieto-García, G Viglia
International Journal of Hospitality Management 73, 36-43, 2018
962018
Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price
M Nieto-García, PA Muñoz-Gallego, Ó González-Benito
International Journal of Hospitality Management 62, 67-77, 2017
882017
The dimensions of hotel customer ratings that boost RevPAR
M Nieto-Garcia, G Resce, A Ishizaka, N Occhiocupo, G Viglia
International Journal of Hospitality Management 77, 583-592, 2019
192019
Be social! The impact of self-presentation on peer-to-peer accommodation revenue
M Nieto García, PA Muñoz-Gallego, G Viglia, O Gonzalez-Benito
Journal of Travel Research 59 (7), 1268-1281, 2020
112020
The motives behind consumers’ intention to use peer-to-peer accommodation: an fsQCA application
F De Canio, M Nieto-Garcia, E Martinelli, D Pellegrini
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020
102020
Strategic consumer behavior in online hotel booking
L Masiero, G Viglia, M Nieto-Garcia
Annals of Tourism Research 83, 102947, 2020
82020
It makes me feel vulnerable! The impact of public self-disclosure on online complaint behavior
S Dyussembayeva, G Viglia, M Nieto-Garcia, AC Invernizzi
International Journal of Hospitality Management 88, 102512, 2020
32020
The more the merrier? Understanding how travel frequency shapes willingness to pay
M Nieto-García, PA Muñoz-Gallego, Ó Gonzalez-Benito
Cornell Hospitality Quarterly 61 (4), 401-415, 2020
2020
The dimensions of hotel customer ratings that boost RevPAR [Summary]
M Nieto-Garcia, G Resce, A Ishizaka, N Occhiocupo, G Viglia
Virginia Tech, 2018
2018
Resumen de tesis. Consumer decision making: the effect of information on willingness to pay and performance
M Nieto García
2018
Book review: Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events
G Viglia, MN García, R Pera
Tourism Management 63, 351-352, 2017
2017
La influencia del e-WOM en la disposición a pagar por un alojamiento turístico y el papel moderador del precio de referencia
M Nieto-Garcia, P Muñoz-Gallego, O Gonzalez-Benito
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias de …, 2017
2017
Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price [Summary]
M Nieto-García, P Muñoz-Gallego, O González-Benito
Virginia Tech, 2017
2017
Proyecto para la mejora de la empleabilidad mediante el alineamiento de las competencias de los títulos de la Facultad de Economía y Empresa
J Martínez Ferrero, B Cuadrado Ballesteros, M García Martín, ...
2017
Nuevas herramientas para la evaluación de un aprendizaje sostenido en la asignatura de Gestión del Punto de Venta
Á Garrido Morgado, M Hidalgo Baz, M Nieto García, Ó González Benito
2017
Proyecto de captación de estudiantes para el Grado de Gestión de PYMES
Á Garrido Morgado, J González Benito, MB Lozano García, ...
2016
Consumer decision making. The effect of information on willingness to pay and performance
M Nieto García
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–17