Seguir
Vivian D. Feliberty Lugo
Vivian D. Feliberty Lugo
Otros nombresV Feliberty-Lugo, VF Lugo
Universidad Ana G. Méndez
Dirección de correo verificada de uagm.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Hedonic and utilitarian gratifications to the use of TikTok by Generation Z and the Parasocial relationships with influencers as a mediating force to purchase intention
JA Flecha-Ortiz, V Feliberty-Lugo, M Santos-Corrada, E Lopez, V Dones
Journal of Interactive Advertising 23 (2), 114-127, 2023
42023
Análisis comparativo de la competitividad global de las industrias turísticas de Puerto Rico y República Dominicana
S Castro-Gonzáles, V Feliberty-Lugo
Fórum Empresarial 23 (2), 31-56, 2018
42018
Don't make ads, make TikTok’s: media and brand engagement through Gen Z's use of TikTok and its significance in purchase intent
JAF Ortiz, M De Los M. Santos Corrada, E Lopez, V Dones, VF Lugo
Journal of Brand Management 30 (6), 535-549, 2023
32023
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–3