Follow
Jennie Pena
Jennie Pena
Professor of Public Relations and Strategic Communications, Universidad del Norte
Verified email at uninorte.edu.co
Title
Cited by
Cited by
Year
El efecto condicional indirecto de la expectativa de rendimiento en el uso de Facebook, Google+, Instagram y Twitter por jóvenes
CA Calderón, M López, J Peña
Revista Latina de Comunicación Social, 590-607, 2017
282017
The conditional indirect effect of performance expectancy in the use of Facebook, Google+, Instagram and Twitter by youngsters
CA Calderón, M López, J Peña
Revista Latina de Comunicación Social, 590, 2017
232017
¿Relaciones Públicas o Comunicación Organizacional? Dilema en Colombia
J Peña
JOURNAL ASOCIACIÓN LATINOAMERICANA DE CARRERAS UNIVERSITARIAS DE RELACIONES …, 2009
32009
Actos de repudio público en YouTube: amplificación y efectos movilizantes
S Llano Aristizábal, J Pena Escobar
Investigación y desarrollo 29 (1), 217-239, 2021
22021
Community relations and OPR: In search for a new approach to local corporate community initiatives
JP Escobar
that Matters to the Practice, 503, 2009
12009
Public repudiation acts on YouTube: Amplification and mobilizing effects
S Llano Aristizábal, J Pena Escobar
Investigación y Desarrollo 29 (1), 217-239, 2021
2021
Adopción y uso de medios sociales en los esfuerzos de relacionamiento de las empresas más grandes del sector real en Colombia: una extensión a la teoría unificada de aceptación …
J Peña Escobar
Universidad del Norte, 2019
2019
Análisis en el uso de los medios sociales para la construcción de relaciones con públicos internos en la Universidad Cooperativa de Colombia, Universidad del Norte y …
KJ Agudelo Ayala
Universidad del Norte, 2016
2016
Las relaciones públicas en el tercer sector: Análisis de la relación público-organización a partir de las iniciativas comunitarias
J Peña
Revista Información Pública 6 (2), 235-258, 2015
2015
Relationship Cultivation through Social Media: An Analysis on Relational Use and Adoption of Social Media amongst Colombian Top Companies.
J Peña
17th INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH CONFERENCE, 2014
2014
Community Relationship Strategies and Outcomes in Third Sector Organizations: A Colombian Conservation Program Case Study.
J Peña
INTERNATIONAL COMMUNICATION ASSOCIATION., 2013
2013
Análisis de la relación público-Organización entre la comunidad de los límites y la Fundación Proyecto Tití a partir de sus iniciativas de desarrollo local
J Peña Escobar
Universidad del Norte, 2012
2012
Green Engagement: An Analysis of the Community Relationship Strategies and Outcomes of an NGO in the Preservation of the Cotton-Top Tamarin.
J Peña
15th INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH CONFERENCE, 2012
2012
Local leaders: without legitimacy, power nor urgency. Measuring the effectiveness of a citizen participation program promoted by a local government, based on the stakeholder theory
J Peña
11th INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH CONFERENCE, 2008
2008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14