Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Marco IevaAssociate Professor - University of ParmaCorreu electrònic verificat a unipr.it
- Giada SalviettiPhD in Marketing, University of ParmaCorreu electrònic verificat a unipr.it
- Silvia RanfagniUniversity of FlorenceCorreu electrònic verificat a unifi.it
- Marta FrasquetUniversitat de ValènciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- Francesca De CanioAssistant Professor, University of Modena and Reggio EmiliaCorreu electrònic verificat a unimore.it
- Ida D'attomaAssociate Professor in Economic Statistics, Department of Statistical Sciences University ofCorreu electrònic verificat a unibo.it
- Edoardo FornariFull Professor of Marketing, Catholic University of the Sacred Hearth, Piacenza (IT)Correu electrònic verificat a unicatt.it
- Christoph TellerJohannes Kepler University LinzCorreu electrònic verificat a jku.at
- Andrea CerioliUniversity of Parma, ItalyCorreu electrònic verificat a unipr.it
- Francesca NegriUniversità Cattolica del Sacro CuoreCorreu electrònic verificat a unicatt.it
Segueix
Cristina Ziliani
Full Professor of Marketing, Università di Parma
Correu electrònic verificat a unipr.it - Pàgina d'inici