Follow
Tripodos
Tripodos
Blanquerna School of Communication and International Relations
Verified email at blanquerna.url.edu - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
La convergencia tecnológica en los medios de comunicación: retos para el periodismo
R Salaverría, JAG Avilés
Blanquerna School of Communication and International Relations 23, 31-47, 2008
3852008
Political leaders in (inter)action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
L Alonso-Muñoz, S Marcos-García, A Casero-Ripollés
1332016
Politics 2.0: New forms of digital political marketing and political communication.
P Maarek
1232014
Politics 2.0: New Forms of Digital Political Marketing and Political Communication
P Maarek
1232014
Politics 2.0: New Forms of Digital Political Marketing and Political Communication
PJ Maarek
1202014
Politics 2.0: New forms of digital political marketing and political communication
PJ Maarek
Trípodos 34, 13-22, 2014
1202014
Political leaders in (inter) action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
L Alonso-Muñoz, S Marcos-García, A Casero-Ripollés
1192016
La comunicación móvil en el ecosistema informativo: de las altertas SMS al mobile 2.0
JM Aguado, IJ Martínez
Blanquerna School of Communication and International Relations, 107-118, 2008
732008
Competencia digital docente para la reducción de la brecha digital: Estudio comparativo de España y Costa Rica
A Pérez-Escoda, A Iglesias-Rodríguez, L Meléndez-Rodríguez, ...
Blanquerna School of Communication and International Relations, 77-96, 2020
612020
Las trampas de los periodistas
F Burguet
Barcelona: Trípodos, 2008
592008
Recursos multimedia en los cibermedios españoles: Análisis del uso del vídeo en El País. com, El Mundo. es, La Vanguardia. es y Libertad Digital
JL Micó, PM Masip
Trípodos, 89-105, 2008
592008
Cibermedios nativos españoles: explorando modelos de rentabilidad
JA García Avilés, JL González Esteban
582012
Cibermedios nativos españoles: explorando modelos de rentabilidad.
JA García Avilés, JL González Esteban
572012
Use of New Narratives for COVID-19 Reporting: From 360º Videos to Ephemeral TikTok Videos in Online Media.
P Sidorenko-Bautista, JM Herranz de la Casa, JI Cantero de Julián
Trípodos, 2020
562020
Audiencia social en Twitter: hacia un nuevo modelo de consumo televisivo.
F Claes, L Deltell
542015
Del oyente al radioprosumer: Gestión de la participación de la audiencia en la radio del siglo XXI.
X Ribes, B Monclús, M Gutiérrez
532015
Media system dependency and change in risk perception during the COVID-19 pandemic.
C Muñiz
512020
La utilización de las redes sociales como nuevas herramientas aplicadas al análisis de audiencia
LE Eizaguirre, CP Saiz
Blanquerna School of Communication and International Relations, 2013
502013
Television Audience Measurement: Proposals of the Industry in the Era of Digitalization.
I Portilla
492015
Medición de las respuestas psicofisiológicas grupales para apoyar el análisis de discursos políticos
JLM Herrador, SM Benito, MIV Carlón
Tripodos, 53-72, 2012
492012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20