Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Kesten C GreenUniversity of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash UniversityCorreu electrònic verificat a unisa.edu.au
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityCorreu electrònic verificat a case.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityCorreu electrònic verificat a macromedia.de
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolCorreu electrònic verificat a auckland.ac.nz
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterCorreu electrònic verificat a manchester.ac.uk
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityCorreu electrònic verificat a massey.ac.nz
- Shelby McIntyreProfessor of Marketing, Santa Clara UniveristyCorreu electrònic verificat a scu.edu
- Ruth Pagell; RA Pagell; Ruth A. PagellEmeritus Faculty , Emory UniversityCorreu electrònic verificat a emory.edu
- Erin AndersonProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a INSEAD.edu
Segueix
j scott armstrong
The Wharton School, University of Pennsylvania
Correu electrònic verificat a wharton.upenn.edu - Pàgina d'inici