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Ana Mosquera de la Fuente
Ana Mosquera de la Fuente
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Cited by
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Year
Omnichannel customer behavior: key drivers of technology acceptance and use and their effects on purchase intention
E Juaneda-Ayensa, A Mosquera, Y Sierra Murillo
Frontiers in psychology 7, 206486, 2016
5892016
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
A Mosquera, CO Pascual, EJ Ayensa
Icono14 15 (2), 4, 2017
1752017
The role of technology in an omnichannel physical store: Assessing the moderating effect of gender
A Mosquera, C Olarte-Pascual, E Juaneda Ayensa, Y Sierra Murillo
Spanish Journal of Marketing-ESIC 22 (1), 63-82, 2018
1462018
Key factors for in-store smartphone use in an omnichannel experience: Millennials vs. nonmillennials
A Mosquera, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo
Complexity 2018, 2018
752018
Omnichannel shopper segmentation in the fashion industry
A Mosquera, E Juaneda Ayensa, CO Pascual, YS Murillo
Journal of Promotion Management 25 (5), 681-699, 2019
372019
y Juaneda Ayensa
A Mosquera, C Olarte Pascual
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping …, 2017
122017
Omnichannel customer behavior: key drivers of technology acceptance and use and their effects on purchase intention. Front. Psychol. 7, 1117 (2016)
E Juaneda-Ayensa, A Mosquera, Y Sierra Murillo
72016
Omnichannel Retailing and Changing Habits in Consumer Shopping Behavior
AM de la Fuente
Universidad de La Rioja, 2019
62019
Identifying omnichannel customer segments regarding the perceived usefulness, shopping enjoyment, and social influence
A Mosquera, E Ayensa, Y Murillo, C Pascual
Sustainable business models: integrating employees, customers and technology …, 2018
62018
Análisis del efecto del uso de herramientas multimedia
NM Sáez, ÁM Izco, AM de la Fuente
Journal of Management and Business Education 1 (3), 210-225, 2018
52018
Mejora de la competencia de comunicación de los estudiantes mediante el uso de grabaciones de vídeo
YS Murillo, AM de la Fuente, NM Sáez
Aula de Encuentro 19 (2), 2017
22017
El papel de la tecnologia en una tienda de moda en un entorno omnicanal
A Mosquera, E Juaneda-Ayensa, C Olarte-Pascual, Y Sierra-Murillo
DOCFRADIS Working Papers, 2017
22017
Venta de moda femenina: una guía muy práctica
CO Pascual, YS Murillo, AM de la Fuente
ESIC Editorial, 2016
22016
Analysis of the effect of the use of multimedia tools
NM García, ÁM Izco, AM de la Fuente
Journal of Management and Business Education 1 (3), 210-225, 2018
2018
Respuesta de los alumnos ante el uso de metodologías activas y herramientas digitales en el aula
NM Sáez, AM de la Fuente, ÁM Izco
XXXII Congreso Anual AEDEM. Hacia la mejora social, económica y empresarial …, 2018
2018
Socrative como herramienta para la mejora de la motivación y satisfacción de los alumnos
AM de la Fuente, NM Sáez, ÁM Izco, DP García
XXXI AEDEM Annual Meeting. Empresa y Sociedad: Investigación e Innovación …, 2017
2017
IMPROVING ORAL COMMUNICATION SKILLS OF THE STUDENTS THROUGH THE USE OF VIDEO RECORDINGS
Y Sierra Murillo, A Mosquera de la Fuente, N Medrano Saez
AULA DE ENCUENTRO 19 (2), 6-33, 2017
2017
Hacia una venta excelente
AM de la Fuente, CO Pascual, YS Murillo
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de …, 2015
2015
Spanish Journal of Marketing-ESIC
A Mosquera, C Olarte-Pascual, EJ Ayensa, YS Murillo
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