Get my own profile
Public access
View all0 articles
0 articles*
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
Antonio Raúl Fernández RincónUniversidad de MurciaVerified email at um.es
Eneus TrindadeProfessor de Comunicação da Universidade de São PauloVerified email at usp.br
Javier GARCÍA-LÓPEZ, PhD (https://or...Universidad de Murcia (ROR 03p3aeb86) | SpainVerified email at um.es
Clotilde PerezProfessora titular de Semiótica e Publicidade ECA - Universidade de São PauloVerified email at usp.br
Salvador Martinez PucheProfesor de Publicidad y Comunicación Audiovisual, Universidad de MurciaVerified email at um.es
Fernando R. ContrerasCatedrático. Facultad de Comunicación, Universidad de Sevilla.Verified email at us.es
Cesar San NicolasProfesor de Publicidad y Relaciones Públicas, Universidad de MurciaVerified email at um.es
Ivone FerreiraNova University of LisbonVerified email at fcsh.unl.pt
Paulo LencastreCatholic University of PortugalVerified email at porto.ucp.pt
Antonio Castillo EsparciaCatedrático de Comunicación Audiovisual y Publicidad, University of MalagaVerified email at uma.es
José-Antonio Gómez-Hernández (OR...Departamento de Información y Documentación. Facultad de Comunicación y Documentación de laVerified email at um.es
Jose Carlos Losada DíazProfessor of Corporate Communication, University of MurciaVerified email at um.es
Patricia Margarida Farias CoelhoUniversidade Santo Amaro (UNISA) e Universidade Metodista de São Paulo (UMESP)Verified email at prof.unisa.br
Antonio Gómez-AguilarProfesor Universidad de SevillaVerified email at us.es
Rogério Luiz CovaleskiProfessor do PPGCOM, UFPE - Universidade Federal de PernambucoVerified email at ufpe.br
Onésimo Samuel Hernández GómezProfesor del área de Comunicación de la Universidad de MurciaVerified email at um.es
Clotilde PerezUniversidade de São PauloVerified email at usp.br
Follow
Pedro Antonio Hellín Ortuño
Profesor Titular del área de Comunicación Audiovisual y Publicidad, Universidad de Murcia
Verified email at um.es - Homepage