Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Toni MorenoHarvard Business SchoolCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityCorreu electrònic verificat a yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolCorreu electrònic verificat a ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationCorreu electrònic verificat a anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CACorreu electrònic verificat a anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichCorreu electrònic verificat a econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichCorreu electrònic verificat a econ.uzh.ch
Segueix