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Anne Schmitz
Anne Schmitz
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Modifying UTAUT2 for a cross-country comparison of telemedicine adoption
A Schmitz, AM Díaz-Martín, MJY Guillén
Computers in Human Behavior 130, 107183, 2022
722022
Are health e-mavens the new patient influencers?
AM Díaz-Martín, A Schmitz, MJ Yagüe Guillén
Frontiers in psychology 11, 528482, 2020
162020
Do brands matter in unlisted firms? An empirical study of the association between brand equity and financial performance
A Schmitz, N Villaseñor-Román
Administrative Sciences 8 (4), 65, 2018
122018
Transformación digital en distribución: Soluciones tecnológicas y estrategias competitivas de las empresas minoristas españolas
AM Díaz-Martín, IC Roche, MG Suárez, MQ García, A Schmitz
Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 151-167, 2019
62019
Sensorial and Experiential Marketing in Shopping Centers: Effects on Retailer Performance
M Gómez-Suárez, MJ Yagüe, A Schmitz, C García-Gumiel
Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement …, 2020
32020
Estrategias de las empresas minoristas españolas y nuevas soluciones tecnológicas: impacto sobre el posicionamiento competitivo de los distribuidores
AMD Martín, IC Roche, MG Suárez, MQ García, A Schmitz
Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en …, 2019
22019
Análisis internacional de la intención de uso de las vídeo consultas médicas: Una adaptación de la teoría UTAUT2
A Schmitz
Universidad Autónoma de Madrid, 2019
22019
Alexa, Give Me a Hand… On GenZ’Smart Speaker Acceptance in a Retail Environment
A Schmitz, M Quiñones, AM Díaz-Martín
International Conference on Marketing and Technologies, 49-58, 2022
12022
La transformación del retail: el papel de la tecnología en la crisis de la COVID-19
MQ García, A Schmitz, AMD Martín
Distribución y consumo 3, 36, 2021
12021
Hacia la mejora de la enseñanza en soft skills: una aplicación empírica en estudiantes de grado Towards the improvement of soft skills teaching: an empirical application in …
MR Suplet, GM Warleta, A Schmitz, A Slocum
Revista Universitaria Europea Nº 31, 47-74, 2019
12019
EDUCATING FUTURE MANAGERS IN SOCIAL COMPETENCIES, IN SPAIN: HOW FAR HAVE WE GOT, 20 YEARS AFTER THE BOLOGNA DECLARATION?
GM Warleta, MR Suplet, A Slocum, A Schmitz
Education and New Developments 243, 2019
12019
What factors determine the intention to use and recommend public autonomous shuttles in a real-life setting?
M Quinones, J Romero, A Schmitz, AM Díaz-Martín
European Journal of Management and Business Economics, 2024
2024
Extending UTAUT2 to address digital transformation in healthcare
AMD Martín, A Schmitz, MJY Guillén
All rights reserved. No full or partial reproduction, copy or transmission …, 2020
2020
Aceptación de la distribución de servicios sanitarios online: una aproximación teórica
A Schmitz, AMD Martín
Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal …, 2013
2013
Technology with a purpose: The impact of disruptive technologies on retailers’ competitive advantage.
M Quinones, AM Díaz-Martín, I Cruz-Roche, M Gómez-Suárez, A Schmitz
Educating future Managers in Soft Competences, in Spain: How far have we got, 20 years after the Bologna declaration?
GM Warleta, MR Suplet, A Slocum, A Schmitz
The impact of disruptive technologies on retailers’ competitive advantage.
M Quinones, AM Díaz-Martín, I Cruz-Roche, M Gómez-Suárez, A Schmitz
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–17