Gina Oxbrow
Gina Oxbrow
Dirección de correo verificada de ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
L1 in the EFL classroom: more a help than a hindrance?
C Rodríguez Juárez, G Oxbrow
Universidad de Granada, 2008
592008
Guia Practica para una Evaluacion Alternativa (Practical Guide to Alternative Assessment).
JL Herman, PR Aschbacher, L Winters
Association for Supervision and Curriculum Development, 1250 N. Pitt Street …, 1997
251997
Students’ Perspectives on CLIL Programme Development: A Quantitative Analysis
G Oxbrow
Porta Linguarum 29, 137-158, 2018
92018
Writting, reflection and learning-an interactive approach
G Oxbrow
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas …, 2005
82005
Silent dialogues: The use of journal for strategy training
G Oxbrow
All Together Now, 2000
72000
The cognitive function of specialized languages: Educational implications
GL Oxbrow, H Lankiewicz
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics, XLIV (2 …, 2017
62017
Towards greater autonomy: Training in metacognitive and affective learning strategies applied to writing skills in a university context
G Oxbrow
Revista Canaria de Estudios Ingleses, 89-108, 1999
61999
Encouraging participation in online discussion forums with university EFL learners
C Rodríguez Juárez, G Oxbrow
ELIA, 10, 137-166, 2010
52010
Language learning motivation and learner autonomy: Bridging the gap
G Oxbrow, C Rodríguez Juárez
Revista canaria de estudios ingleses, 2010
52010
Aprendiendo a aprender: La Influencia de una formación integrada en estrategias de aprendizaje metacognitivas y socio-afectivas aplicada al desarrollo de la expresión escrita …
G Oxbrow
Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 2003
32003
FreconWin, Corpus Canario de Inglés Oral
M Wood, M Peñate, P Bazo, P Arnaiz, M del Carmen, RC Bosch, ...
Gran Canaria, Consejería de Educación, Cultura y Deportes del Gobierno de …, 2007
22007
By Grand Central Station I Sat Down and Wept-Suffering as a poetic exercise
G Oxbrow
Philologica canariensia, 1995
21995
Contribución al Estudio de un género Espectacular: el Teatro de Calle Contemporáneo
JE Mendoza Zazueta
Universidad Complutense de Madrid, 2013
12013
Learning to learn: the influence of integrated training in metacognitive and socio-affective learning strategies applied to foreing language writing skills in a university …
G Oxbrow
12003
Sequential ordering: time and chance in" The passion" by Jeanette Winterson
G Oxbrow
Actas del XV congreso de AEDEAN: Logroño 16-18 de diciembre de 1991, 595-600, 1993
11993
Selected poster presentations from the British Association of Applied Linguistics conference, Manchester Metropolitan University, UK, August 2019: Lexical availability and the …
BM Sandu, GL Oxbrow
Language Teaching 53 (3), 378-382, 2020
2020
Addressing the language challenge in monolingual CLIL contexts: stakeholder perspectives in the Canary Islands
G Oxbrow
The Language Learning Journal 48 (1), 99-114, 2020
2020
Inglés I
G Oxbrow, C Rodríguez Juárez
Inglés I, 1-95, 2015
2015
Inglés I.
CR Juárez, G Oxbrow
Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, Servicio de Publicaciones y …, 2015
2015
La motivación en la adquisición de segundas lenguas: el papel de la formación en estrategias de aprendizaje
C Rodríguez Juárez, G Oxbrow
2012
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20