Seguir
Neus Frigole
Título
Citado por
Citado por
Año
Teaching English as a foreign language in multilingual milieus in Catalonia: perspectives and practices of educators in three state schools
N Frigolé, E Tresserras
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism 26 (2), 230-243, 2023
42023
Consolidating foreign language grammar through memes: An innovative practice in the university classroom
F Gesa Vidal, MM Suárez, N Frigolé
Comunicació a: 39 Congreso Internacional de la Asociación Española de …, 2022
22022
Gamificación de la práctica de la gramática inglesa con memes en tiempos de COVID-19
MM Suárez, F Gesa, N Frigolé
Octaedro, 2021
12021
Gamification and memes for grammar learning purposes: A cross-curricular experience
MM Suárez, F Gesa Vidal, N Frigolé
Paper presentation: JALTCALL 2022. June 17th-19th, 2022. Japan (online …, 2022
2022
Gramática inglesa y memes: percepciones de una experiencia gamificada en el aula de lengua extranjera
N Frigolé, MM Suárez, F Gesa Vidal
Presentació realitzada al XXIII Congreso de la Sociedad Española de …, 2022
2022
Using MALL and memes to consolidate grammar knowledge. A gamified experience in the English as a foreign language classroom
N Frigolé, F Gesa Vidal, MM Suárez
Comunicació a: Positive impacts of language technology: TISLID 22. 27 i 28 …, 2022
2022
Online EFL grammar learning applying the Just-in-Time Teaching strategy
F Gesa Vidal, MM Suárez, N Frigolé
Comunicació a: Technology for Second Language Learning. Iowa State …, 2022
2022
Trabajar la gramática del inglés com memes: una experiencia de innovación docente con futuros maestros de Educación Infantil
MM Suárez, N Frigolé, F Gesa Vidal
Comunicació a: II Jornada de Pesquisa Tema-RealTIC-Aprender em um mundo …, 2021
2021
La reflexión metalingüística en el aula: tender puentes entre lenguas para promover la competencia plurilingüe
N Frigolé, ET Casals
Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación …, 2021
2021
Metalinguistic reflection as a plurilingual strategy in the foreign language classroom
N Frigole
BOOK OF ABSTRACTS, 406, 0
Consolidating foreign language grammar through memes: An innovative practice in the university classroom
F Gesa, M del Mar Suárez, N Frigolé
BOOK OF ABSTRACTS, 155, 0
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–11