Seguir
Ricardo J Díaz Armas
Ricardo J Díaz Armas
Associate Professor in Marketing (Full). Universidad de La Laguna
Dirección de correo verificada de ull.edu.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Intentions to use social media in organizing and taking vacation trips
E Parra-López, J Bulchand-Gidumal, D Gutiérrez-Taño, R Díaz-Armas
Computers in human behavior 27 (2), 640-654, 2011
7322011
A study of the efficiency of Spanish port authorities using data envelopment analysis
E Martinez-Budria, R Diaz-Armas, M Navarro-Ibanez, T Ravelo-Mesa
International Journal of Transport Economics/Rivista internazionale di …, 1999
4801999
Economic crisis and residents’ perception of the impacts of tourism in mass tourism destinations
JB Garau-Vadell, D Gutierrez-Taño, R Diaz-Armas
Journal of destination marketing & management 7, 68-75, 2018
2042018
Travellers 2.0: Motivation, opportunity and ability to use social media
E Parra-López, D Gutiérrez-Taño, RJ Diaz-Armas, J Bulchand-Gidumal
Social media in travel, tourism and hospitality: Theory, practice and cases …, 2012
117*2012
Residents' perceptions of tourism impacts on island destinations: A comparative analysis
JB Garau‐Vadell, R Díaz‐Armas, D Gutierrez‐Taño
International Journal of Tourism Research 16 (6), 578-585, 2014
1162014
La actitud del residente en el destino turístico de Tenerife: evaluación y tendencia
R Diaz-Armas
Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural 8 (4), 431-444, 2010
1022010
Residents’ support for P2P accommodation in mass tourism destinations
JB Garau-Vadell, D Gutiérrez-Taño, R Díaz-Armas
Journal of Travel Research 11 (4), 0047287518767067, 2019
862019
Potencialidad e integración del “turismo del vino” en un destino de sol y playa: el caso de Tenerife
R Díaz-Armas
Pasos. Revisa de Turismo y Patrimonio Cultural 6 (2), 199 - 212, 2008
822008
The Influence of Knowledge on Residents’ Perceptions of the Impacts of Overtourism in P2P Accommodation Rental
JBGVRJDA D Gutiérrez-Taño
Sustainability 11 (4), 1 - 17, 2019
562019
Airbnb como nuevo modelo de negocio disruptivo en la empresa turística: Un análisis de su potencial competitivo a partir de las opiniones de los usuarios
DGT Ricardo J. Díaz-Armas, Taño, FJGR Rodríguez
Benidorm: XVIII Congreso AECIT, 2014
33*2014
La cultura como componente de la oferta de los destinos turísticos maduros
IM Muradas, DG Taño, RD Armas
Estudios turísticos, 41-56, 2001
332001
Antecedentes del uso de los medios sociales por el turista: motivación, oportunidad y capacidad
DG Taño, JB Gidumal, RJD Armas, EP López
Cuadernos de turismo, 153-173, 2013
302013
Interrelación entre imagen y comunicación en destinos turísticos
RD Armas
PQDT-Global, 2002
252002
An extended model of the theory of planned behaviour to predict local wine consumption intention and behaviour
EJ Sabina del Castillo, RJ Diaz Armas, D Gutierrez Tano
Foods 10 (9), 2187, 2021
192021
An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic
D Gutierrez Tano, J Hernandez Mendez, R Díaz-Armas
Journal of Social Marketing 12 (1), 5-28, 2022
182022
Interaction and reputation in Airbnb: an exploratory analysis
RDA Nisamar Baute-Díaz, Desiderio Gutiérrez-Taño
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2019
162019
Value proposition operationalization in peer-to-peer platforms using machine learning
JM Ramos-Henriquez, D Gutierrez-Tano, RJ Diaz-Armas
Tourism Management 84, 104288, 2021
142021
What drives guests to misreport their experiences on Airbnb? A structural equation modelling approach
N Baute-Díaz, D Gutiérrez-Taño, RJ Díaz-Armas
Current Issues in Tourism 25 (21), 3443-3460, 2022
92022
El rol del residente en la recuperación de los destinos turísticos
DG Taño, RJD Armas, JBG Vadell
Turismo pos-COVID-19: Reflexiones, retos y oportunidades, 311-317, 2020
82020
Interrelación entre imagen y comunicación en destinos turísticos
R Díaz Armas
Universidad de La Laguna, Servicio de Publicaciones, 2002
82002
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20