Towards an understanding of CLIL assessment practices in a European context: Main assessment tools and the role of language in content subjects A Otto, JL Estrada CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural …, 2019 | 37 | 2019 |
Models on Teaching Effectiveness in Current Scientific Literature R Sánchez-Cabrero, JL Estrada-Chichón, A Abad-Mancheño, ... Education Sciences 11 (8), 409, 2021 | 17 | 2021 |
Lectura extensiva e intensiva y aprendizaje de lenguas extranjeras JL Estrada Chichón, M Parrado Collantes EDITORIAL CUADERNOS SOFIA, 2020 | 10 | 2020 |
Tratamiento de errores en la enseñanza de lenguas extranjeras en la educación superior: posibilidades de corrección no intervencionista en la producción oral JLE Chichón Universidad de Cádiz, 2017 | 10 | 2017 |
Creencias de futuros docentes sobre la gramática en la enseñanza de idiomas JLE Chichón, FZ Martínez Enunciación 24 (2), 152-168, 2019 | 7 | 2019 |
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial JLE Chichón European Journal of Child Development, Education and Psychopathology 9 (1), 5, 2021 | 6 | 2021 |
Emoji y expresión escrita: posibilidades de aplicación y desarrollo en lenguas materna y extranjera M Parrado-Collantes, JL Estrada-Chichón Educação & Formação 6 (1), 2021 | 5 | 2021 |
EMI at Tertiary Level in Spain: Perspectives From Lecturers at a Medium-Sized State University FZ Martínez, JLE Chichón Teacher training for English-medium instruction in Higher Education, 232-256, 2020 | 5 | 2020 |
Analysing EMI assessment in higher education A Otto, JL Estrada Chichón UNIV FEDERAL SERGIPE, 2021 | 4 | 2021 |
Timing of pedagogical intervention: Oral error treatment in EFL vs. CLIL contexts in primary education in Spain JLE Chichon, O Ana Journal of Language and Linguistic Studies 15 (2), 578-586, 2019 | 4 | 2019 |
Dual Training in Language Didactics of Foreign Language/CLIL Pre-Service Primary Education Teachers in Spain ECJ Luis, ZM Francisco Journal of Language and Education 8 (1 (29)), 69-83, 2022 | 3 | 2022 |
Mindfulness as a Coping Strategy for EFL Learning in Education. KJ Skelly, JL Estrada-Chichon International Journal of Instruction 14 (4), 965-980, 2021 | 3 | 2021 |
Dataset of factors impacting second language learning from Teachers' experience A Arigita-García, R Sánchez-Cabrero, JL Estrada-Chichón Data in Brief 36, 107015, 2021 | 2 | 2021 |
Instructed Foreign Language Acquisition (IFLA) at a faculty of education: German for primary school teachers under a CLIL model FZMYJ LUIS, E CHICHÓN | 2 | 2020 |
Potenciación y desarrollo de la creatividad lingüística en el aula de idiomas en Educación Primaria: Tratamiento de errores y usos de la lengua extranjera en la expresión oral JLE Chichón, FZ Martínez Creatividad y sociedad: revista de la Asociación para la Creatividad 29, 129-154, 2019 | 2 | 2019 |
Analysis of CLIL teaching sequences for Primary Education JL Estrada Chichón, N Segura Caballero Revista interuniversitaria de formación del profesorado, 2022 | 1 | 2022 |
Enseñanza adquisitiva del inglés como lengua extranjera en la formación inicial de maestros de educación infantil: modelo de Investigación Instructed Second Language … JLECY FRANCISCO, Z MARTÍNEZ | 1 | 2020 |
Valoración de las posibilidades del desarrollo de la competencia escrita en inglés como lengua extranjera a partir de la aplicación de emoji como elementos conceptuales JLE Chichón, MO Jiménez Texto Livre: Linguagem e Tecnologia 13 (1), 96-119, 2020 | 1 | 2020 |
Enseñanza de idiomas: objetivos y técnicas de corrección en producción oral JLE Chichón Educación y Humanismo 21 (36), 160-175, 2019 | 1 | 2019 |
Primary Education schools and pedagogical renewal: Reviewing experiences FJP Gómez, FJ Mediano, JLE Chichón, R Sánchez-Cabrero Educación y Humanismo 21 (36), 176-193, 2019 | 1 | 2019 |