Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Colin CamererRobert Kirby Professor of Behavioral EconomicsCorreu electrònic verificat a hss.caltech.edu
- Gideon NaveThe Wharton School of Business, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Paul J. ZakClaremont Graduate UniversityCorreu electrònic verificat a cgu.edu
- Peiran JiaoAssociate Professor, Maastricht UniversityCorreu electrònic verificat a maastrichtuniversity.nl
- Justin M. CarréProfessor of Psychology, Nipissing UniversityCorreu electrònic verificat a nipissingu.ca
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceCorreu electrònic verificat a insead.edu
- David DuboisAssociate Professor of Marketing, INSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Neil WatsonSimon Fraser UniversityCorreu electrònic verificat a sfu.ca
- Jorge BarrazaUniversity of Southern California (USC)Correu electrònic verificat a usc.edu
- Austin HendersonWashington State UniversityCorreu electrònic verificat a wsu.edu
- Matthias WibralMaastricht University and IZACorreu electrònic verificat a maastrichtuniversity.nl
- Remi DavietMarketing Department, Wisconsin School of Business, University of Wisconsin–MadisonCorreu electrònic verificat a remidaviet.com