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Izaskun  Agirre- Aranburu
Izaskun Agirre- Aranburu
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Cited by
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Year
The Effects of Corporate Social Responsibility on Customer Loyalty: The Mediating Effect of Reputation in Cooperative Banks Versus Commercial Banks in the Basque Country
IA Aramburu, IG Pescador
Journal of Business Ethics 154 (3), 701-719, 2019
2842019
Antecedents to Market Orientation in Worker Cooperative Organization: The Mondragon Group
I Agirre, P Reinares, A Agirre
Annals of Public and Cooperative Economics 85 (3), 387-408, 2014
302014
Does Democratic Management Model Enhance Performance through Market Orientation?Empirical evidence from the Mondragon Industrial Group
I Agirre, P Reinares, F Freundlich
Review of Radical Political Economics 47 (3), 345-367, 2015
132015
Marketing Industrial: una urgencia inaplazable
JCA Casado, IA Aramburu
MK: Marketing+ ventas, 8-19, 2006
82006
La orientación al mercado en la organización cooperativa. Aplicación empírica en los negocios del área industria en Mondragón.
IA Aramburu
Mondragon Unibertsitatea, 2009
42009
Is Team Entrepreneurial Orientation important in generating creative business ideas? The moderating role of team-perceived heterogeneity and the individual creative mindset
M Tkacz, I Agirre-Aramburu, A Lizartza-Martin
Fundacja Cognitione, 2023
22023
Cooperación en la Internacionalización
A Agirre, I Agirre, A Aizpuru, JC Aldasoro, I Alvarez, S Cabezudo, ...
22011
Attributes of the Cooperative Organisation Model that facilitate Market Orientation
I Agirre, A Reinares, Pedro, Aizpuru
Proceedings of the Academy of Marketing Conference 2010. Coventry Business …, 2010
22010
Understanding the characteristics of work that foster workplace well-being in an apprenticeship programme and their effects on apprentices' employability. Exploring the gender …
A Ullibarriarana-Garate, I Agirre-Aramburu, M Mesonero-De Miguel
Higher Education, Skills and Work-Based Learning 13 (5), 886-910, 2023
12023
The perspective of managers on integrating HR practices to increase organizational performance in SME firms: An analysis of the interaction effect
I Agirre-Aramburu, F Freundlich, T Blázquez-Díaz
Intangible Capital 20 (1), 215-235, 2024
2024
Navigating the student entrepreneurial journey: Dynamics and interplay of resourceful and innovative behavior
MA Manzi-Puertas, I Agirre-Aramburu, S López-Pérez
Journal of Business Research 174, 114524, 2024
2024
Managers’ assessment of organizational performance. The role of perceived organizational commitment and HPWS in different ownership contexts
I Agirre-Aramburu, T Blázquez-Díaz, F Freundlich
Cogent Business & Management 10 (3), 2264002, 2023
2023
The Influence of the Physical Working Environment on Employee Collaboration with a Highlight on Team Performance: Analysis of Coworking Sites in the Basque Country
AA Zubeldia, SA Lasagabaster, IA Aranburu
Team Academy: Leadership and Teams, 100-112, 2021
2021
La orientación al mercado en la organización cooperativa: aplicación empÃrica en los negocios del à rea Industria de Mondragon
I Agirre Aramburu, R Lara, J Pedro, MUEZ Fakultatea
Oñati, 2018
2018
Efecto de los sistemas de recursos humanos de alto rendimiento en el desempeño empresarial. Evidencia empÃrica en la CAPV
I Agirre Aranburu, I Alzola Berriozabalgoitia
Oñati, 2018
2018
La estructura social participativa de la cooperativa: análisis de sus efectos en la orientación al mercado del grupo Mondragón
I Agirre, P Reinares, A Agirre
3º Congreso Internacional de Investigación en Economía Social. CIRIEC …, 2011
2011
¿ Facilita el modelo organizacional cooperativo la orientación al mercado?: contraste empírico en el Grupo Mondragón
IA Aramburu, PJR Lara, AA Garmendia
Creando clientes en mercados globales, 65, 2010
2010
LA ORIENTACION AL MERCADO EN LA ORGANIZACION COOPERATIVA: ANTECEDENTES Y RESULTADOS en el grupo MONDRAGON
IA Aranburu, PR Lara, AA Garmendia
AEMARK 2010. XXII Congreso Nacional de Marketing. Oviedo, 22-24 de septiembre, 2010
2010
La orientación al mercado en la organización cooperativa: aplicación empírica en los negocios del Área Industria de MONDRAGON
I Agirre Aranburu
Mondragon Unibertsitatea. Enpresagintza Fakultatea, 2009
2009
La orientación al mercado en la organización cooperativa: aplicación empírica en los negocios del Área Industria de Mondragon| hDocumento científico MUE-MIK| cIzaskun Agirre …
I Agirre Aramburu, R Lara, J Pedro, MUEZ Fakultatea
Oñati| bMondragon Unibertsitatea. Enpresa Zientzien Fakultatea| c2009, 2009
2009
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