Segueix
Irene Garcia Medina
Irene Garcia Medina
Lecturer of Marketing, Glasgow Caledonian University
Correu electrònic verificat a gcu.ac.uk
Títol
Citada per
Citada per
Any
Validación del cuestionario MOS de apoyo social en Atención Primaria
L Revilla, J Luna, E Bailón, I Medina
Medicina de familia 6 (1), 10-18, 2005
3172005
Marketing Digital Multimedia: nuevos formatos y tendencias
IGI MedIna
Revista Géminis 2 (2), 37-45, 2011
1092011
Storytelling and social networking as tools for digital and mobile marketing of luxury fashion brands
ZF González Romo, I Garcia Medina, N Plaza Romero
Journal of Interactive Mobile Technologies, 2017, 11 (6), 2017
972017
Fashion bloggers: communication tools for the fashion industry
L Esteban-Santos, I García Medina, L Carey, E Bellido-Pérez
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 22 (3 …, 2018
882018
The importance of Facebook as an online social networking tool for companies
P A. Pereira Correia, I García Medina, Z Fabiola González Romo, ...
International Journal of Accounting & Information Management 22 (4), 295-320, 2014
712014
Comunicación móvil: actores y producción de contenidos en Cataluña
CA Scolari, H Navarro Güere, H Pardo, I García Medina, ...
Universidad de Navarra, 2009
432009
Trastorno del comportamiento alimentario de difícil tratamiento: Caso clínico
P Bermúdez, K Machado, I García
Archivos de Pediatría del Uruguay 87 (3), 240-244, 2016
392016
The effect of cosmetics packaging design on consumers' purchase decisions
NBA Mohammed, IG Medina, ZG Romo
Indian Journal of Marketing 48 (12), 50-61, 2018
342018
Social media: A new way of public and political communication in digital media
PMF Coelho, PAP Correia, IG Medina
International Journal of Interactive Mobile Technologies 11 (6), 150-157, 2017
342017
El consumo multipantalla. Estudio sobre el uso de medios tradicionales y nuevos por parte de niños, jóvenes, adultos y personas mayores en Cataluña
H Navarro, Z González, E Massana, I García, R Contreras
Quaderns del CAC 38 (1), 91-100, 2012
332012
E-commerce vs. tienda física. El packaging como elemento de influencia en la compra
NB Abdelazim-Mohamed, I García-Medina, ZF González-Romo
RIIIT. Revista internacional de investigación e innovación tecnológica 7 (38 …, 2019
322019
Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain
AC Hodge, ZG Romo, IG Medina, A Fionda-Douglas
Journal of Brand Management 22 (8), 631-657, 2015
252015
Reduced intensity conditioning increases risk of severe cGVHD: identification of risk factors for cGVHD in a multicenter setting
G Afram, JAP Simón, M Remberger, T Caballero-Velázquez, R Martino, ...
Medical Oncology 35, 1-8, 2018
232018
El uso de Twitter en las marcas de moda. Marcas de lujo frente a marcas low-cost
I García Medina, S Miquel-Segarra, M Navarro-Beltrá
Cuadernos. info, 55-70, 2018
232018
The Barcelona mobile cluster: Actors, contents and trends
CA Scolari, H Navarro Güere, I García, H Pardo, J Soriano Clemente
International Journal of Interactive Mobile Technologies, 2009
232009
Pharmaceutical influencers on Instagram and their communication during the Covid-19 pandemic crisis
ZFG Romo, SI Aguirre, IG Medina
Journal of Science Communication 19 (5), A04, 2020
222020
Influencia de agendas y estudio de framing en el marco electoral del Procés de Cataluña
CP Curiel, GJ Marín, IG Medina
Revista Latina de Comunicación Social, 27-51, 2020
222020
Pictogramas para mejorar la comprensión lectora de textos narrativos en educación primaria
I Medina, J Veliz
UCV-HACER. Revista de Investigación y Cultura 2 (2), 84-90, 2013
212013
Maternal anaesthesia in open and fetoscopic surgery of foetal open spinal neural tube defects: A retrospective cohort study
S Manrique, N Maiz, I García, M Pascual, R Perera, S Arévalo, C Giné, ...
European Journal of Anaesthesiology| EJA 36 (3), 175-184, 2019
192019
The importance of social media for commerce: a case study in Madeira (Portugal)
IG Medina, PAP Correia
International Journal of Interactive Mobile Technologies 6 (1), 37-42, 2012
192012
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20