Seguir
Irene Garcia Medina
Irene Garcia Medina
Lecturer of Marketing, Glasgow Caledonian University
Dirección de correo verificada de gcu.ac.uk
Título
Citado por
Citado por
Año
Validación del cuestionario MOS de apoyo social en Atención Primaria
L Revilla, J Luna, E Bailón, I Medina
Medicina de familia 6 (1), 10-18, 2005
3042005
Marketing Digital Multimedia: nuevos formatos y tendencias
IGI MedIna
Revista Géminis 2 (2), 37-45, 2011
1092011
Fashion bloggers: communication tools for the fashion industry
L Esteban-Santos, I García Medina, L Carey, E Bellido-Pérez
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 22 (3 …, 2018
632018
Storytelling and social networking as tools for digital and mobile marketing of luxury fashion brands
ZF González Romo, I Garcia Medina, N Plaza Romero
Journal of Interactive Mobile Technologies, 2017, 11 (6), 2017
632017
The importance of Facebook as an online social networking tool for companies
P A. Pereira Correia, I García Medina, Z Fabiola González Romo, ...
International Journal of Accounting & Information Management 22 (4), 295-320, 2014
602014
Comunicación móvil: actores y producción de contenidos en Cataluña
CA Scolari, H Navarro Güere, H Pardo, I García Medina, ...
Universidad de Navarra, 2009
422009
Trastorno del comportamiento alimentario de difícil tratamiento: Caso clínico
P Bermúdez, K Machado, I García
Archivos de Pediatría del Uruguay 87 (3), 240-244, 2016
302016
Social media: A new way of public and political communication in digital media
PMF Coelho, PP Correia, IG Medina
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM) 11, 150, 2017
282017
Programa Educativo para el desarrollo de habilidades pedagógicas en los profesionales de la enfermería
I Medina, N Valcárcel, R Domínguez
Revista cubana de tecnología de la salud 8 (1), 2012
282012
El consumo multipantalla. Estudio sobre el uso de medios tradicionales y nuevos por parte de niños, jóvenes, adultos y personas mayores en Cataluña
H Navarro, Z González, E Massana, I García, R Contreras
Quaderns del CAC 38 (1), 91-100, 2012
282012
El uso de Twitter en las marcas de moda. Marcas de lujo frente a marcas low-cost
I García Medina, S Miquel-Segarra, M Navarro-Beltrá
Cuadernos. info, 55-70, 2018
262018
The effect of cosmetics packaging design on consumers' purchase decisions
NBA Mohammed, IG Medina, ZG Romo
Indian Journal of Marketing 48 (12), 50-61, 2018
222018
Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain
AC Hodge, ZG Romo, IG Medina, A Fionda-Douglas
Journal of Brand Management 22 (8), 631-657, 2015
212015
E-commerce vs. tienda física. El packaging como elemento de influencia en la compra
NB Abdelazim-Mohamed, I García-Medina, ZF González-Romo
RIIIT. Revista internacional de investigación e innovación tecnológica 7 (38 …, 2019
202019
The Barcelona mobile cluster: Actors, contents and trends
CA Scolari, HN Guere, I García, H Pardo-Kuklinski, J Soriano
International journal of interactive mobile technologies 3 (3), 47-54, 2009
202009
Maternal anaesthesia in open and fetoscopic surgery of foetal open spinal neural tube defects: A retrospective cohort study
S Manrique, N Maiz, I García, M Pascual, R Perera, S Arévalo, C Giné, ...
European Journal of Anaesthesiology| EJA 36 (3), 175-184, 2019
172019
Digital social media: An interactive technology incorporated as a competitive advantage for business
PP Correia, IG Medina
International Journal of Interactive Mobile Technologies 8 (2), 23-27, 2014
172014
The importance of social media for commerce: a case study in Madeira (Portugal)
IG Medina, PAP Correia
International Journal of Interactive Mobile Technologies 6 (1), 37-42, 2012
172012
Marketing móvil en Cataluña: mapa de actores, contenidos y tendencias
CA Scolari, H Navarro Güere, H Pardo, I García Medina, ...
Universidad Complutense de Madrid, 2009
172009
Pharmaceutical influencers on Instagram and their communication during the Covid-19 pandemic crisis
ZF González Romo, S Iriarte Aguirre, I Garcia Medina
Journal of Science Communication, 2020
152020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20