Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot70 articles
3 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Sian L. BeilockDartmouthCorreu electrònic verificat a dartmouth.edu
- Elizabeth A. GundersonProfessor, Indiana UniversityCorreu electrònic verificat a iu.edu
- Susan Goldin-MeadowUniversity of ChicagoCorreu electrònic verificat a uchicago.edu
- Gerardo RamirezBall State UniversityCorreu electrònic verificat a bsu.edu
- Kelly S. MixUniversity of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Erin A. MaloneyAssociate ProfessorCorreu electrònic verificat a uottawa.ca
- Ece Demir-LiraAssistant Professor, Department of Psychological & Brain Sciences/Pediatrics, DeLTA CenterCorreu electrònic verificat a uiowa.edu
- Nancy C JordanUniversity of DelawareCorreu electrònic verificat a udel.edu
- Meredith L. RoweProfessor of Education, Harvard University Graduate School of EducationCorreu electrònic verificat a gse.harvard.edu
- Alana Foley (Dulaney)University of ChicagoCorreu electrònic verificat a uchicago.edu
- Marie BanichUniversity of Colorado BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- Nora S. NewcombeProfessor of Psychology, Temple UniversityCorreu electrònic verificat a temple.edu
- Dedre GentnerProfessor of Psychology, Northwestern UniversityCorreu electrònic verificat a northwestern.edu
- Steven L. SmallUniversity of Texas at DallasCorreu electrònic verificat a utdallas.edu
- Hongkeun KimDaegu University, Department of Rehabilitation PsychologyCorreu electrònic verificat a daegu.ac.kr
- Shannon PrudenProfessor of Psychology, Florida International UniversityCorreu electrònic verificat a fiu.edu
- Stella F. LourencoAssociate Professor of Psychology, Emory UniversityCorreu electrònic verificat a emory.edu
- Ty W. BoyerGeorgia Southern UniversityCorreu electrònic verificat a georgiasouthern.edu
- Larry V. HedgesNorthwestern UniveristyCorreu electrònic verificat a northwestern.edu
- Sarah GripshoverStanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu