Assumpció Huertas
Assumpció Huertas
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Año
Blogging PR: An exploratory analysis of public relations weblogs
J Xifra, A Huertas
Public relations review 34 (3), 269-275, 2008
1202008
Comunicación de destinos turísticos a través de los medios sociales.
A Huertas, D Setó-Pàmies, MI Míguez-González
El profesional de la información 24 (1), 2015
992015
City brands and their communication through web sites: Identification of problems and proposals for improvement
J Fernández-Cavia, A Huertas-Roig
Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, 1174-1297, 2010
562010
User reactions to destination brand contents in social media
A Huertas, E Marine-Roig
Information Technology & Tourism 15 (4), 291-315, 2016
542016
Public relations and tourism: Fighting for the role of public relations in tourism
A Huertas
Public Relations Review 34 (4), 406-408, 2008
432008
Official tourist destination websites: Hierarchical analysis and assessment with ELECTRE-III-H
L Del Vasto-Terrientes, J Fernández-Cavia, A Huertas, A Moreno, A Valls
Tourism Management Perspectives 15, 16-28, 2015
382015
Marcas de destino y evaluación de sitios web: una metodología de investigación
J Fernández-Cavia, P Díaz-Luque, A Huertas, C Rovira, ...
Revista Latina de comunicación social, 622-638, 2013
372013
Semantic comparison of the emotional values communicated by destinations and tourists on social media
M Jabreel, A Moreno, A Huertas
Journal of destination marketing & management 6 (3), 170-183, 2017
332017
La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas
A Huertas Roig
La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas, 1-199, 2014
332014
Las claves del Citybranding
A Huertas
Portal de la Comunicación InCom-UAB-Leciones del portal.[Documento online], 2010
302010
Aplicación de la Web 2.0 a los destinos turísticos. Implantación y diferencias
A Huertas
Actas del VII Congreso" Turismo y Tecnologías de la Información y las …, 2008
292008
Ciudades en la web: Usabilidad e interactividad de las páginas oficiales de los destinos turísticos
AH Roig, J Fernández-Cavia
VI Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las …, 2006
282006
Destination brand communication through the social media: What contents trigger most reactions of users?
A Huertas, E Marine-Roig
Information and communication technologies in tourism 2015, 295-308, 2015
272015
Posicionamiento en buscadores de las webs oficiales de capitales de provincia españolas
C Rovira, J Fernández-Cavia, R Pedraza-Jiménez, A Huertas
El profesional de la información 19 (3), 277-283, 2010
252010
Interactivity as a key factor in city website visibility and place brand communication
A Huertas, C Rovira, J Fernández-Cavia
Journal of town & city management 2 (2), 132-142, 2011
232011
Destination brands and website evaluation: A research methodology
J Fernandez-Cavia
Universidad de La Laguna (Tenerife, Islas Canarias). LAboratorio de …, 2013
222013
Centre and periphery: Two speeds for the implementation of public relations in Spain
A Huertas, JF Cavia
Public Relations Review 32 (2), 110-117, 2006
212006
How live videos and stories in social media influence tourist opinions and behaviour
A Huertas
Information Technology & Tourism 19 (1-4), 1-28, 2018
192018
YouTube usage by Spanish tourist destinations as a tool to communicate their identities and brands
A Huertas, MI Míguez-González, N Lozano-Monterrubio
Journal of Brand Management 24 (3), 211-229, 2017
192017
Differential destination content communication strategies through multiple social media
A Huertas, E Marine-Roig
Information and communication technologies in tourism 2016, 239-252, 2016
172016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20