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Assumpció Huertas
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Año
Comunicación de destinos turísticos a través de los medios sociales
A Huertas, D Setó-Pàmies, MI Míguez-González
Profesional de la información 24 (1), 15-21, 2015
1532015
Blogging PR: An exploratory analysis of public relations weblogs
J Xifra, A Huertas
Public relations review 34 (3), 269-275, 2008
1442008
User reactions to destination brand contents in social media
A Huertas, E Marine-Roig
Information Technology & Tourism 15, 291-315, 2016
1082016
Semantic comparison of the emotional values communicated by destinations and tourists on social media
M Jabreel, A Moreno, A Huertas
Journal of destination marketing & management 6 (3), 170-183, 2017
812017
YouTube usage by Spanish tourist destinations as a tool to communicate their identities and brands
A Huertas, MI Míguez-González, N Lozano-Monterrubio
Journal of Brand Management 24, 211-229, 2017
802017
How live videos and stories in social media influence tourist opinions and behaviour
A Huertas
Information Technology & Tourism 19 (1-4), 1-28, 2018
752018
Official tourist destination websites: Hierarchical analysis and assessment with ELECTRE-III-H
L Del Vasto-Terrientes, J Fernández-Cavia, A Huertas, A Moreno, A Valls
Tourism Management Perspectives 15, 16-28, 2015
682015
City brands and their communication through web sites: Identification of problems and proposals for improvement
J Fernández-Cavia, A Huertas-Roig
Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, 1174-1297, 2010
622010
How safety affects destination image projected through online travel reviews
E Marine-Roig, A Huertas
Journal of Destination Marketing & Management 18, 100469, 2020
592020
Destination brand communication through the social media: What contents trigger most reactions of users?
A Huertas, E Marine-Roig
Information and Communication Technologies in Tourism 2015: Proceedings of …, 2015
582015
Marcas de destino y evaluación de sitios web: una metodología de investigación
J Fernández-Cavia, P Díaz-Luque, A Huertas, C Rovira, ...
Revista Latina de comunicación social, 622-638, 2013
572013
How do destinations use twitter to recover their images after a terrorist attack?
A Oliveira, A Huertas
Journal of destination marketing & management 12, 46-54, 2019
562019
Public relations and tourism: Fighting for the role of public relations in tourism
A Huertas
Public Relations Review 34 (4), 406-408, 2008
512008
Emotional brand communication on Facebook and Twitter: Are DMOs successful?
L Lalicic, A Huertas, A Moreno, M Jabreel
Journal of Destination Marketing & Management 16, 100350, 2020
492020
Destination brands and website evaluation: a research methodology.
J Fernandez-Cavia, P Díaz-Luque, A Huertas, C Rovira, ...
Revista Latina de Comunicación Social, 2013
442013
Posicionamiento en buscadores de las webs oficiales de capitales de provincia españolas
C Rovira, J Fernández-Cavia, R Pedraza-Jiménez, A Huertas
El profesional de la información 19 (3), 277-283, 2010
432010
Differential destination content communication strategies through multiple social media
A Huertas, E Marine-Roig
Information and Communication Technologies in Tourism 2016: Proceedings of …, 2016
362016
La gestión de las marcas de destino y de territorio desde la perspectiva de las relaciones públicas
J Fernández-Cavia, A Huertas
Comunicació: revista de recerca i d'anàlisi, 9-26, 2014
312014
Uso y utilidades de las herramientas de análisis online para la evaluación de la comunicación de las marcas de destino a través de los social media
A Huertas Roig, E Mariné Roig
Sphera publica: revista de ciencias sociales y de la comunicación, 2014, vol …, 2014
302014
Aplicación de la Web 2.0 a los destinos turísticos. Implantación y diferencias
A Huertas
Actas del VII Congreso" Turismo y Tecnologías de la Información y las …, 2008
292008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20