Follow
María Lilibeth Fuentes Medina
Title
Cited by
Cited by
Year
Memorable tourist experiences versus ordinary tourist experiences analysed through user-generated content
E Bigne, ML Fuentes-Medina, S Morini-Marrero
Journal of Hospitality and Tourism Management 45, 309-318, 2020
812020
Q de calidad y satisfacción del turista en el sector hotelero español
MLF Medina, EH Estárico, SM Marrero
Cuadernos de Turismo, 203-226, 2016
722016
Una aproximación a la reputación en línea de los establecimientos hoteleros españoles
EH Estárico, LF Medina, SM Marrero
Papers de turisme, 63-88, 2012
672012
Measuring efficiency of sun & beach tourism destinations.
M Fuentes, G González, M Morini
Annals of Tourism Research 39 (2), 1248-1251, 2012
602012
Study of the critical success factors of emblematic hotels through the analysis of content of online opinions: the case of the Spanish Tourist Paradors
ML Fuentes-Medina, E Hernández-Estárico, S Morini-Marrero
European Journal of Management and Business Economics 27 (1), 42-65, 2018
312018
Destinos turísticos maduros ante el cambio: reflexiones desde Canarias
R Hernández Martín, A Santana Talavera
Universidad de La Laguna, Instituto Universitario de Ciencias Políticas y …, 2010
282010
Aproximación a los factores determinantes de la competitividad de la empresa de distribución comercial
ML Fuentes Medina
Universidad de La Laguna, Servicio de Publicaciones, 2009
19*2009
Contabilidad de la empresa turística
F CALERO GARCIA, E PARRA LÓPEZ, ML FUENTES MEDINA
Contabilidad de la Empresa Turistica. Editorial Mc Graw Hill, 0
13*
Dinámicas de transformación de un destino turístico maduro
E Parra-López, MM Navarro, MLF Medina
Destinos turísticos maduros ante el cambio: reflexiones desde Canarias, 217-232, 2010
122010
Agencias de desarrollo local. El caso de Canarias
U Medina Hernández, T Rodríguez Ferrer, ML FUEN-TES MEDINA
Revista Ciriec-España, 1996
121996
Cooperativas y sociedades anónimas laborales en el tejido empresarial canario
U Medina Hernández, A CORREA RODRÍGUEZ, ML FUENTES MEDINA
CIRIEC-España. Revista de Economía Pública Social y Cooperativa, 113-155, 1997
51997
Women on boards of directors and their role in corporate reputation
ML Fuentes-Medina, SM Marrero, MCV Martel
International Journal of Management & Social Studies 2 (1), 13-32, 2018
32018
The Influence of Emotions and Score Attributes on Online Ratings in P2P Accommodation: A Data Mining Study
E Bigné, ML Fuentes-Medina, S Morini-Marrero
Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2021, Volume 1 …, 2022
12022
Q LABEL AND TOURIST SATISFACTION IN THE SPANISH HOTELS
MLF Medina, EH Estárico, SM Marrero
Cuadernos de Turismo, 503, 2016
12016
The women’s role in corporate reputation
ML Fuentes-Medina, S Morini-Marrero, MC Verona-Martel
Proceedings in ARSA-Advanced Research in Scientific Areas, 2013
12013
Estrategias docentes colaborativas para la divulgación del aprendizaje en la web 2.0
JM Aguilar, MLF Medina, SM Marrero
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano …, 2021
2021
Study of the critical success factors of emblematic hotels through the analysis of content of online opinions
MLF Medina, EH Estárico, SM Marrero
European journal of management and business economics 27 (1), 42-65, 2018
2018
Q certification and tourist satisfaction in the Spanish hotels
ML Fuentes Medina, E Hernández Estárico, S Morini Marrero
2016
Q de calidad y satisfacción del turista en el sector hotelero español
EH Estárico, MLF Medina, SM Marrero
I Foro Internacional de Turismo Maspalomas Costa Canaria, 401-435, 2013
2013
Satisfaction in Spanish hotels – Does tourist quality Q-brand matter?
SM Estefanía Hernández,ML Fuentes-Medina
1st Virtual Mulltidisciplinary Conference QUAESTI 2013, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20