Follow
Cristina Castillo Rodríguez
Cristina Castillo Rodríguez
Profesora Titular de Universidad, Universidad de Málaga
Verified email at uma.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Method for analysing the user experience in MOOC platforms
JP Espada, C Castillo Rodríguez, V García-Díaz, RG Crespo
Computers in Education (SIIE), 2014 International Symposium on, 157-162, 2014
572014
La elaboración de un corpus ad hoc paralelo multilingüe
C Castillo Rodríguez
Tradumàtica, 2009
402009
La conceptualización de los segmentos turísticos en Andalucía: Una breve aproximación
C Castillo
TURyDES. Revista de investigación en turismo y desarrollo local 4 (10), 2011
34*2011
La interdisciplinariedad en la educación superior: propuesta de una guía para el diseño de juegos de rol
D García Magna, C Castillo Rodríguez, S Rios Moyano, ...
Ediciones Universidad de Salamanca (España), 2011
272011
Entornos de formación en red: tutoría virtual, E-Learning y e-moderación para la enseñanza-aprendizaje de la traducción científica
G Corpas Pastor, RB Zambrana, C Castillo Rodríguez, CT Báez, ...
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2007
172007
Gamification in the English language class: Analysis of pre-service teachers’ perceptions
I Fernández Portero, C Castillo Rodríguez
The Pacific Association for Computer Assisted Language Learning (PacCALL), 2022
152022
Use of Twitter among Spanish communication-area faculty: Research, teaching and visibility
FU Segado-Boj, MÁU Chaparro-Domínguez, C Castillo Rodríguez
First Monday, 2015
142015
Follow the path: A learning proposal for the EFL flipped classroom
C Castillo Rodríguez, M Torrado Cespón
Digital Humanities Journal 2 (1), 2020
92020
Analysing English online resources for children: A practical case with an evaluation template proposal
C Castillo Rodríguez, B Arias Montañana
Pixel Bit 53, 7-25, 2018
92018
Cooperative learning in the CLIL classroom: Challenges perceived by teachers and recommendations for Primary Education
C Castillo-Rodriguez, BP Fernández
Educatio Siglo XXI 40 (1), 79-106, 2022
7*2022
Compiling and analyzing a tagged learner corpus: a corpus-based study of adjective uses
C Castillo Rodríguez, JM Díaz Lage, B Rubio Martínez
Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación 81, 115-136, 2020
62020
Fostering c-learning through the use of virtual tools, software and environments
C Castillo Rodriguez, S Rios Moyano
Historia y Comunicación Social 18, 305-317, 2013
5*2013
Adquisición de competencias en un contexto interdisciplinar: el juego de rol como metodología innovadora
C Castillo Rodríguez, D García Magna, C Cristófol Rodríguez, ...
7.º Congreso Internacional sobre Educación, Cultura y Desarrollo en …, 2011
52011
Seasonal variation of glutathione peroxidase, CK and AST in sheep in a low-selenium region
MM López Alonso, MI Miranda Castañón, J Hernández Bermúdez, ...
Polska Akademia Nauk, 1997
51997
Translating tourist texts into non-mother tongue: An experiment with a multilingual corpus
C Castillo Rodríguez
Opción 32 (7), 419-436, 2016
42016
Exploitation of a Learner Corpus: Analysing Openings and Endingsin Academic Forums
C Castillo Rodríguez, JM Díaz Lage
Opción 31 (6), 192-210, 2015
42015
La interdisciplinariedad en la educación superior: propuesta de una guía para el diseño de juegos de rol
DG Magna, C Castillo Rodríguez, S Ríos Moyano, CC Rodríguez, ...
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2011
42011
La acción tutorial de juegos de simulación interdisciplinares
C Castillo-Rodríguez, D García-Magna, C Cristófol-Rodríguez, ...
Cambios en los modelos Educativos en el EEES, 127-146, 2011
42011
El trabajo terminográfico en traducción: explotación de un corpus multilingüe de turismo de salud y belleza (español-francés/inglés/italiano)
CM CASTILLO RODRIGUEZ
El trabajo terminográfico en traducción: explotación de un corpus …, 2010
42010
Online sources for a corpus compilation specialized in wellness and beauty tourism: a brief approach for translators’ documentation
C Castillo Rodríguez
La era de las TT.II.CC. en la nueva docencia, 109-118, 2014
32014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20