Inclusive education in Spain: how do skills, resources, and supports affect regular education teachers’ perceptions of inclusion? E Chiner, MC Cardona International Journal of Inclusive Education 17 (5), 526-541, 2012 | 317 | 2012 |
Las percepciones y actitudes del profesorado hacia la inclusión del alumnado con necesidades educativas especiales como indicadores del uso de prácticas educativas inclusivas … E Chiner Universidad de Alicante, 2011 | 316 | 2011 |
Pedagogía diferencial. Diversidad y equidad C Jiménez Fernández Pearson Educación, 2005 | 141* | 2005 |
Digital inclusion and participation of people with intellectual disabilities during COVID‐19: A rapid review and international bricolage D Chadwick, KA Ågren, S Caton, E Chiner, J Danker, M Gómez‐Puerta, ... Journal of Policy and Practice in intellectual Disabilities 19 (3), 242-256, 2022 | 131 | 2022 |
Internet use, risks and online behaviour: The view of internet users with intellectual disabilities and their caregivers E Chiner, M Gómez‐Puerta, MC Cardona‐Moltó British Journal of Learning Disabilities 45 (3), 190-197, 2017 | 118 | 2017 |
Investigación descriptiva mediante encuestas E Chiner Recuperado de http://rua. ua. es/dspace/bitstream/10045/19380/34/Tema, 2011 | 114 | 2011 |
Diagnóstico psicopedagógico MC Cardona | 97 | 2010 |
Motivos de participación de los estudiantes universitarios en actividades físico-deportivas M Cambronero, JE Blasco, E Chiner, ÁG Lucas-Cuevas Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, 2015 | 94 | 2015 |
La perspectiva de género en la formación inicial docente: estudio descriptivo de las percepciones del alumnado C Miralles-Cardona, MC Cardona Moltó, E Chiner Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Facultad de Educación, 2020 | 81 | 2020 |
Teachers’ beliefs about diversity: an analysis from a personal and professional perspective E Chiner, MC Cardona-Moltó, JM Gómez Puerta Journal of New Approaches in Educational Research 4 (1), 18-23, 2015 | 71 | 2015 |
Internet and people with intellectual disability: an approach to caregivers’ concerns, prevention strategies and training needs E Chiner, M Gómez-Puerta, MC Cardona-Moltó Journal of new approaches in educational research 6 (2), 153-158, 2017 | 55 | 2017 |
La validez E Chiner Universidad de Alicante [Internet], 2011 | 53 | 2011 |
Materiales docentes de la asignatura Métodos, Diseños y Técnicas de Investigación Psicológica E Chiner Métodos, Diseños y Técnicas de Investigación Psicológica, 2011 | 46 | 2011 |
Diagnóstico psicopedagógico. Conceptos básicos y aplicaciones M Cardona, E Chiner, A Lattur Alicante: Editorial Club Universitario, 2006 | 34 | 2006 |
Opportunities and hazards of the internet for students with intellectual disabilities: The views of pre-service and in-service teachers E Chiner, M Gómez-Puerta, S Mengual-Andrés International Journal of disability, development and Education 68 (4), 538-553, 2021 | 26 | 2021 |
Tema 6. La validez E Chiner Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante, consultado el 21, 2011 | 24 | 2011 |
Uso y efectividad de las adaptaciones instructivas en aulas inclusivas: un estudio de las percepciones y necesidades formativas del profesorado MC Cardona, E Chiner Bordón 58 (3), 5-24, 2006 | 24 | 2006 |
Educating prospective teachers for a sustainable gender equality practice: survey design and validation of a self-efficacy scale C Miralles-Cardona, E Chiner, MC Cardona-Molto International Journal of Sustainability in Higher Education 23 (2), 379-403, 2022 | 20 | 2022 |
Research review on augmented reality as an educational resource for people with intellectual disabilities M Gómez-Puerta, E Chiner, P Melero-Pérez, G Lorenzo Asociación Nacional de Psicología Evolutiva y Educativa de la Infancia …, 2019 | 20 | 2019 |
Internet use and online behaviour of adults with intellectual disability: Support workers’ perceptions, training and online risk mediation M Gómez-Puerta, E Chiner Disability & Society 37 (7), 1107-1128, 2022 | 19 | 2022 |