Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot18 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Richard E. FerdigSummit Professor of Learning Technologies, Kent State UniversityCorreu electrònic verificat a kent.edu
- Patricio HerbstUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Enrico GandolfiKent State UniversityCorreu electrònic verificat a kent.edu
- Maryam ZolfaghariKent State UniversityCorreu electrònic verificat a kent.edu
- Jesse L. M. Wilkins 'Jay'Professor of Mathematics Education, Virginia TechCorreu electrònic verificat a vt.edu
- Julie M. AmadorUniversity of IdahoCorreu electrònic verificat a uidaho.edu
- Tracy WestonMiddlebury CollegeCorreu electrònic verificat a middlebury.edu
- Anne T. EstapaUniversity of IowaCorreu electrònic verificat a uiowa.edu
- Rashmi SinghUniversity of Southern CaliforniaCorreu electrònic verificat a kent.edu
- Christine K. AustinTexas State UniversityCorreu electrònic verificat a txstate.edu
- Zandra de AraujoUniversity of Florida - Lastinger Center for LearningCorreu electrònic verificat a coe.ufl.edu
- Jennifer L. HeislerKent State UniversityCorreu electrònic verificat a kent.edu
- Daniel ChazanMullan Professor, CfME@UM, Department of Teaching & Learning, Policy & Leadership, U of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- AnnaMarie ConnerProfessor of Mathematics Education, University of GeorgiaCorreu electrònic verificat a uga.edu
- Michelle CirilloUniversity of DelawareCorreu electrònic verificat a udel.edu
- wendy rose aaronOregon State UniversityCorreu electrònic verificat a oregonstate.edu
- Anderson NortonVirginia TechCorreu electrònic verificat a vt.edu
- Susanne StrachotaTufts UniversityCorreu electrònic verificat a tufts.edu
- Kimbery Cervello RogersBowling Green State UniversityCorreu electrònic verificat a bgsu.edu
- Amanda M. BrownUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
Segueix
Karl W. Kosko
Professor, Kent State University
Correu electrònic verificat a kent.edu - Pàgina d'inici