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Carolina Moliner
Carolina Moliner
IDOCAL (Research Inst. of HR Psychology, Org. Development & QWL) UNIVERSITY OF VALENCIA
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Justice Perceptions as Predictors of Customer Satisfaction: The Impact of Distributive, Procedural, and Interactional Justice1
V Martínez‐Tur, JM Peiró, J Ramos, C Moliner
Journal of Applied Social Psychology 36 (1), 100-119, 2006
2912006
Organizational justice and extrarole customer service: The mediating role of well-being at work
C Moliner, V Martinez-Tur, J Ramos, JM Peiró, R Cropanzano
European Journal of Work and Organizational Psychology 17 (3), 327-348, 2008
2662008
Relationships between organizational justice and burnout at the work-unit level.
C Moliner, V Martínez-Tur, JM Peiró, J Ramos, R Cropanzano
International Journal of Stress Management 12 (2), 99, 2005
2572005
Los tangibles como predictores de la satisfacción del usuario en servicios deportivos
GG Guerrero, JMM Rodríguez, VM Tur, CPM Cantos
Psicothema, 243-248, 2008
150*2008
Calidad de Servicio y Satisfacción del cliente
CM CANTOS
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 17 (2), 233-235, 2001
1002001
Linking functional and relational service quality to customer satisfaction and loyalty: differences between men and women
RM Sánchez-Hernández, V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner
Psychological Reports 106 (2), 598-610, 2010
692010
Linking organizational justice to burnout: Are men and women different?
C Moliner, V Martinez-Tur, JM Peiro, J Ramos
Psychological Reports 96 (3), 805-816, 2005
532005
Linking organizational justice to burnout: Are men and women different?
C Moliner, V Martinez-Tur, JM Peiro, J Ramos
Psychological Reports 96 (3), 805-816, 2005
532005
El trabajo emocional desde una perspectiva clarificadora tras treinta años de investigación
E Gracia, J Ramos, C Moliner
Universitas Psychologica 13 (4), 1517-1529, 2014
412014
Perceived reciprocity and well‐being at work in non‐professional employees: Fairness or self‐interest?
C Moliner, V Martínez‐Tur, JM Peiró, J Ramos, R Cropanzano
Stress and Health 29 (1), 31-39, 2013
402013
Unit-level fairness and quality within the health care industry: A justice–quality model
A Molina, C Moliner, V Martínez-Tur, R Cropanzano, JM Peiró
European Journal of Work and Organizational Psychology 24 (4), 627-644, 2015
392015
¿ Cuántas dimensiones tiene la justicia organizacional?
VM Tur, CM Cantos, S Carbonell
Revista de Psicología Social Aplicada 13 (3), 91-106, 2003
352003
Calidad de servicio y calidad de vida: El" survey feedback" como estrategia de cambio organizacional. Análisis teórico-conceptual y resultados empíricos. Serie: Colección Feaps
V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner, K Potocnik
Feaps, 2012
342012
Validation of a measure of service climate in organizations
H Carrasco, V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 28 (2), 69-80, 2012
332012
Efecto modulador del tipo de segmento en la predicción de la satisfacción del consumidor
V Martínez-Tur, R Zurriaga, O Luque, C Moliner
Psicothema, 281-285, 2005
252005
Linking emotional dissonance and service climate to well-being at work: A cross-level analysis
H Carrasco, V Martínez-Tur, C Moliner, JM Peiró, C Ramis
Universitas psychologica 13 (3), 947-960, 2014
212014
Organizational justice: International perspectives and conceptual advances
C Moliner, R Cropanzano, V Martínez-Tur
Taylor & Francis, 2017
202017
Calidad y bienestar en organizaciones de servicios: el papel del clima de servicio y la justicia organizacional
VM Tur, C Moliner, J Ramos, O Luque, E Gracia
Papeles del psicólogo 35 (2), 99-106, 2014
202014
From service quality in organisations to self‐determination at home
V Martínez‐Tur, C Moliner, V Peñarroja, E Gracia, JM Peiró
Journal of Intellectual Disability Research 59 (10), 882-890, 2015
182015
Service climate and display of employees’ positive emotions: the mediating role of burnout and engagement in services
H Carrasco, V Martínez-Tur, JM Peiró, E García-Buades, C Moliner
Psychologica, 229-253, 2011
172011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20