Carolina Moliner
Carolina Moliner
IDOCAL (Research Inst. of HR Psychology, Org. Development & QWL) UNIVERSITY OF VALENCIA
Dirección de correo verificada de uv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Justice Perceptions as Predictors of Customer Satisfaction: The Impact of Distributive, Procedural, and Interactional Justice1
V Martínez‐Tur, JM Peiró, J Ramos, C Moliner
Journal of Applied Social Psychology 36 (1), 100-119, 2006
2622006
Organizational justice and extrarole customer service: The mediating role of well-being at work
C Moliner, V Martinez-Tur, J Ramos, JM Peiró, R Cropanzano
European Journal of Work and Organizational Psychology 17 (3), 327-348, 2008
2372008
Relationships between organizational justice and burnout at the work-unit level.
C Moliner, V Martínez-Tur, JM Peiró, J Ramos, R Cropanzano
International Journal of Stress Management 12 (2), 99, 2005
2322005
Los tangibles como predictores de la satisfacción del usuario en servicios deportivos
GG Guerrero, JMM Rodríguez, VM Tur, CPM Cantos
Psicothema, 243-248, 2008
1252008
Calidad de Servicio y Satisfacción del cliente
CM CANTOS
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 17 (2), 233-235, 2001
782001
Linking functional and relational service quality to customer satisfaction and loyalty: differences between men and women
RM Sánchez-Hernández, V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner
Psychological Reports 106 (2), 598-610, 2010
572010
Linking organizational justice to burnout: Are men and women different?
C Moliner, V Martinez-Tur, JM Peiro, J Ramos
Psychological Reports 96 (3), 805-816, 2005
472005
Linking organizational justice to burnout: Are men and women different?
C Moliner, V Martinez-Tur, JM Peiro, J Ramos
Psychological Reports 96 (3), 805-816, 2005
472005
Perceived reciprocity and well‐being at work in non‐professional employees: Fairness or self‐interest?
C Moliner, V Martínez‐Tur, JM Peiró, J Ramos, R Cropanzano
Stress and Health 29 (1), 31-39, 2013
402013
Unit-level fairness and quality within the health care industry: A justice–quality model
A Molina, C Moliner, V Martínez-Tur, R Cropanzano, JM Peiró
European Journal of Work and Organizational Psychology 24 (4), 627-644, 2015
382015
El trabajo emocional desde una perspectiva clarificadora tras treinta años de investigación
EE Gracia, J Ramos, C Moliner
Universitas Psychologica 13 (4), 1517-1529, 2014
322014
¿ Cuántas dimensiones tiene la justicia organizacional?
VM Tur, CM Cantos, S Carbonell
Revista de Psicología Social Aplicada 13 (3), 91-106, 2003
322003
Calidad de servicio y calidad de vida: El" survey feedback" como estrategia de cambio organizacional. Análisis teórico-conceptual y resultados empíricos. Serie: Colección Feaps
V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner, K Potocnik
FEAPS, 2012
282012
Validation of a measure of service climate in organizations
H Carrasco, V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 28 (2), 69-80, 2012
282012
Validation of a measure of service climate in organizations
H Carrasco, V Martínez-Tur, JM Peiró, C Moliner
Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 28 (2), 69-80, 2012
272012
Efecto modulador del tipo de segmento en la predicción de la satisfacción del consumidor
V Martínez-Tur, R Zurriaga, O Luque, C Moliner
Psicothema, 281-285, 2005
262005
Calidad y bienestar en organizaciones de servicios: el papel del clima de servicio y la justicia organizacional
VM Tur, C Moliner, J Ramos, O Luque, E Gracia
Papeles del psicólogo 35 (2), 99-106, 2014
252014
Linking emotional dissonance and service climate to well-being at work: A cross-level analysis
H Carrasco, V Martínez-Tur, C Moliner, JM Peiró, C Ramis
Universitas psychologica 13 (3), 947-960, 2014
202014
Organizational justice: International perspectives and conceptual advances
C Moliner, R Cropanzano, V Martínez-Tur
Taylor & Francis, 2017
172017
Service climate and display of employees’ positive emotions: the mediating role of burnout and engagement in services
H Carrasco, V Martínez-Tur, JM Peiró, E García-Buades, C Moliner
Psychologica, 229-253, 2011
162011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20