Francisco González Santa Cruz
Francisco González Santa Cruz
Profesor del Área de Organización de Empresas, Universidad de Córdoba
Verified email at uco.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Satisfacción laboral como factor crítico para la calidad: El caso del sector hostelero de la provincia de Córdoba-España
F González Santa Cruz, SM Sánchez Cañizares, T López-Guzmán
Estudios y perspectivas en turismo 20 (5), 1047-1068, 2011
1032011
Culture, tourism and world heritage sites
FG Santa-Cruz, T López-Guzmán
Tourism Management Perspectives 24, 111-116, 2017
922017
Las habilidades directivas como ventaja competitiva. El caso del sector público de la provincia de Córdoba (España)
FJP Pérez, TLG Guzmán, FG Santa Cruz
Intangible capital 10 (3), 528-561, 2014
872014
Analysis of the relationship between tourism and food culture
FJ Jiménez-Beltrán, T López-Guzmán, F González Santa Cruz
Sustainability 8 (5), 418, 2016
762016
Gastronomy and tourism: Profile and motivation of international tourism in the city of Córdoba, Spain
J Jiménez Beltrán, T López-Guzmán, FG Santa-Cruz
Journal of Culinary Science & Technology 14 (4), 347-362, 2016
642016
Analysis of job satisfaction in the hotel industry: A study of hotels in Spain
FG Santa Cruz, T López-Guzmán, SMS Cañizares
Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism 13 (1), 63-80, 2014
452014
The Effect of Educational Level on Job Satisfaction and Organizational Commitment: A Case Study in Hospitality
F González Santa Cruz, SM Sánchez Cañizares, T López-Guzmán
International Journal of Hospitality & Tourism Administration 17 (3), 243-259, 2016
382016
Satisfacción laboral y compromiso organizativo en los recursos humanos de la hostelería de Córdoba (España): Influencia de la tipología contractual y la jornada de trabajo
F Gonzalez Santa Cruz, T López-Guzmán, SM Sánchez Cañizares
Intangible capital 10 (1), 189-211, 2014
342014
La inteligencia emocional como habilidad directiva. Estudio aplicado en los municipios de la provincia de Córdoba (España)
FJ Pereda Pérez, T López-Guzmán, F González Santa Cruz
Nóesis. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades 27 (53), 98-120, 2018
33*2018
Visitors’ experiences with Intangible Cultural Heritage: a case study from Córdoba, Spain
T López-Guzmán, FG Santa-Cruz
Journal of Heritage Tourism 12 (4), 410-415, 2017
232017
International tourism and the UNESCO category of intangible cultural heritage
T Lopez-Guzman, FG Santa-Cruz
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2016
232016
Gastronomic experiences of foreign tourists in developing countries. The case in the city of Oruro (Bolivia)
FG Santa Cruz, JC Tito, JC Pérez-Gálvez, MJ Medina-Viruel
Heliyon 5 (7), e02011, 2019
172019
El patrimonio cultural como factor de desarrollo turístico: estudio de caso en la ciudad de Córdoba
F González Santa Cruz, T López-Guzmán
Arbor-Ciencia Pensamiento y Cultura 193 (786), 421, 2017
17*2017
Satisfacción laboral y compromiso organizativo: estudio aplicado al sector hotelero en la provincia de Córdoba
F González Santa Cruz
Universidad de Córdoba, Servicio de Publicaciones, 2012
132012
Gastronomic satisfaction of the tourist: Empirical study in the Creative City of Popayán, Colombia
P Rodríguez-Gutiérrez, FG Santa Cruz, LSP Gallo, T López-Guzmán
Journal of Ethnic Foods 7 (1), 1-12, 2020
102020
Habilidades directivas y diferencias de género en el sector público: el caso de Córdoba (España)
FJ Pereda Pérez, T López-Guzmáz, F González Santa Cruz
Revista Española de Ciencia Política, 199-230, 2018
10*2018
El desarrollo turístico en la ciudad de Córdoba a partir del Patrimonio Cultural Inmaterial
FG Santa Cruz, T López-Guzmán
Ge-conservación 9, 2016
92016
Influence of certain variables on organisational commitment: a case study in the hotel sector of Cordoba.
FG Santa Cruz, SM Sánchez Cañizares, T López-Guzmán
Tourismos 8 (2), 2013
92013
Tourist segmentation in an intangible heritage setting: The Holy Week processions in the city of Popayán, Colombia
F González Santa Cruz, LS Pemberthy Gallo, T López-Guzmán, ...
Journal of Heritage Tourism 15 (5), 485-499, 2020
82020
Influence of internal marketing dimensions on organizational commitment: an empirical application in ecuadorian co-operativism
N Moreira Mero, A Hidalgo Fernández, MI Loor Alcívar, ...
Sage Open 10 (3), 2158244020945712, 2020
82020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20