Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot10 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Mamta ShahSenior Learning Scientist, ElsevierCorreu electrònic verificat a elsevier.com
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateCorreu electrònic verificat a asu.edu
- Hamideh Talafian, Ph.D.University of Illinois at Urbana-ChampaignCorreu electrònic verificat a illinois.edu
- Matthew KoehlerMichigan State UniversityCorreu electrònic verificat a msu.edu
- Mark Petrovich Jr.Ph.D. Student, Drexel UniversityCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Matthew DuvallUniversity of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a upenn.edu
- Moe WoodardWilkes UniversityCorreu electrònic verificat a wilkes.edu
- Nur Akkuş ÇakırMiddle East Technical UniversityCorreu electrònic verificat a metu.edu.tr
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonCorreu electrònic verificat a education.wisc.edu
- Jichen ZhuAssociate Professor, IT University of CopenhagenCorreu electrònic verificat a itu.dk
- Josep Valls-VargasAdobeCorreu electrònic verificat a amazon.com
Segueix
Aroutis Foster
Professor, Learning Sciences and Technologies, Drexel University
Correu electrònic verificat a drexel.edu - Pàgina d'inici