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Ana Gutiérrez Arranz
Ana Gutiérrez Arranz
Profesora de Marketing, Universidad de Valladolid
Dirección de correo verificada de eco.uva.es
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Citado por
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Año
The role of loyalty programs in behavioral and affective loyalty
B García Gómez, A Gutiérrez Arranz, J Gutiérrez Cillán
Journal of consumer marketing 23 (7), 387-396, 2006
4562006
The combined influence of central and peripheral routes in the online persuasion process
R SanJosé-Cabezudo, AM Gutiérrez-Arranz, J Gutiérrez-Cillán
CyberPsychology & Behavior 12 (3), 299-308, 2009
1342009
Marketing de fidelización
AMG Arranz, BG Gómez
Ediciones Pirámide, 2014
116*2014
Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards
BG Gómez, AMG Arranz, JG Cillán
Journal of Retailing and Consumer Services 19 (5), 492-500, 2012
982012
Organizational and economic consequences of business e-procurement intensity
MJ Garrido, A Gutiérrez, R San José
Technovation 28 (9), 615-629, 2008
612008
The moderating role of user motivation in Internet access and individuals' responses to a Website
R San José‐Cabezudo, J Gutiérrez‐Cillán, AM Gutiérrez‐Arranz
Internet Research 18 (4), 393-404, 2008
502008
Determinants of internet use in the purchasing process
M José Garrido Samaniego, AM Gutiérrez Arranz, R San José Cabezudo
Journal of Business & Industrial Marketing 21 (3), 164-174, 2006
502006
Language tourism destinations: a case study of motivations, perceived value and tourists’ expenditure
M Redondo-Carretero, C Camarero-Izquierdo, A Gutiérrez-Arranz, ...
Journal of Cultural Economics 41, 155-172, 2017
402017
Assessing the impact of e-procurement on the structure of the buying centre
MJ Garrido-Samaniego, AM Gutiérrez-Arranz, R San José-Cabezudo
International Journal of Information Management 30 (2), 135-143, 2010
322010
Eficacia de la publicidad emocional. Un estudio comparativo entre la ejecución de tipo emocional e informativa
C Ceruelo Ruiz, AM Gutiérrez Arranz
Universidad de Salamanca (España). Facultad de Economía y Empresa, 2003
322003
Exploring the influence of three types of grocery retailer loyalty programs on customer affective loyalty
B García-Gómez, AM Gutiérrez-Arranz, J Gutiérrez-Cillán
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 22 (5 …, 2012
302012
De lo que es capaz de conseguir la publicidad con las marcas
AMG Arranz
Investigación y marketing, 21-27, 2002
292002
Marketing en Internet. Estrategia y empresa
AM Gutiérrez, MJ Sánchez
Madrid: Pirámide, 2005
252005
Designing effective websites: the moderating role of user internet experience
RSJ Cabezudo, AMG Arranz, JG Cillán
Journal of Internet commerce 6 (1), 35-60, 2008
242008
Determinantes de la eficacia publicitaria del sitio web. Una aplicación del ELM
AM Gutiérrez Arranz, R San José Cabezudo, J Gutiérrez Cillán
Revista española de investigación de marketing 8 (2), 93-122, 2004
20*2004
Marketing en Internet
AM Gutiérrez Arranz, MJ Sánchez-Franco
Madrid: Ediciones Pirámide, 2005
192005
Intranet: revolución y renovación organizativa
AMG Arranz, MVS Álvarez, MTG Merino
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 3 (3), 61-72, 1997
121997
El efecto del contenido emocional e informativo de la publicidad sobre la evaluación de los anuncios en televisión
AM Gutiérrez Arranz, M Royo Vela
Revista europea de dirección y economía de la empresa 10 (2), 103-118, 2001
112001
La influencia de la publicidad sobre el consumidor: Los efectos del grado de implicación y de la estrategia publicitaria
AM Gutiérrez
Tesis Doctoral no Publicada, Universidad de Valladolid, 1995
111995
Online information tools in industrial purchasing: an analysis of the process of business service
MJ Garrido-Samaniego, AM Gutiérrez-Arranz y R. San-José-Cabezudo
Journal of Organizational Computing & Electronic Commerce 21 (1), 50-70, 2011
8*2011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20