Crea el meu perfil
Coautors
- Ye HuUniversity of HoustonCorreu electrònic verificat a uh.edu
- Eunkyu LeeProfessor of Marketing, Syracuse UniversityCorreu electrònic verificat a syr.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a duke.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoCorreu electrònic verificat a ucsd.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaCorreu electrònic verificat a umn.edu
- Debanjan MitraUniversity of ConnecticutCorreu electrònic verificat a uconn.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityCorreu electrònic verificat a gsb.columbia.edu
- David SchweidelGoizueta Business School, Emory UniversityCorreu electrònic verificat a emory.edu
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, RiversideCorreu electrònic verificat a ucr.edu
- Xiaosong (David) PengProfessor of Supply Chain Management, Lehigh UniversityCorreu electrònic verificat a lehigh.edu
- Guanyi LuAssociate Professor & Dean's Emerging Scholar, Florida State UniversityCorreu electrònic verificat a fsu.edu
- Chongyu LuAssistant Professor of Marketing, Pace UniversityCorreu electrònic verificat a pace.edu
- Marc FischerCorreu electrònic verificat a zbw-workspace.eu
Segueix
Rex Du
Professor of Marketing, University of Texas at Austin
Correu electrònic verificat a mccombs.utexas.edu - Pàgina d'inici