Follow
Harold Andrés Castaneda-Peña
Title
Cited by
Cited by
Year
Competencias informacionales en estudiantes universitarios: una reconceptualización
GP Marciales-Vivas, L González-Niño, H Castañeda-Peña, ...
Universitas Psychologica 7 (3), 643-654, 2008
1222008
Reconceptualización sobre competencias informacionales. Una experiencia en la educación superior
JW Barbosa Chacón, JC Barbosa Herrera, GP Marciales Vivas, ...
Revista de estudios sociales, 121-142, 2010
832010
Recolectores, verificadores y reflexivos: perfiles de la competencia informacional en estudiantes universitarios de primer semestre
H Castañeda-Peña, L González Niño, G Marciales Vivas, ...
Revista interamericana de Bibliotecología 33 (1), 187-209, 2010
822010
A learning experience of the gender perspective in English teaching contexts
CP Mojica, H Castañeda-Peña
Profile Issues in TeachersProfessional Development 19 (1), 139-153, 2017
672017
Applying the Reader-Response Theory to Literary Texts in EFL-Pre-Service Teachers' Initial Education.
E Garzón, H Castañeda-Peña
English Language Teaching 8 (8), 187-198, 2015
492015
Desarrollo de competencias informacionales en contextos universitarios: enfoques, modelos y estrategias de intervención
GPM Vivas, JWB Chacón, HC Peña
Investigación Bibliotecológica: archivonomía, bibliotecología e información …, 2015
482015
'I said it!''I'm first!': Gender and language-learner identities
HA Castañeda Peña
Colombian Applied Linguistics Journal, 112-125, 2008
412008
Competencia informacional: desarrollo de un instrumento para su observación
L González Niño, GP Marciales Vivas, HA Castañeda Peña, ...
Lenguaje 41 (1), 105-131, 2013
382013
Interwoven and competing gendered discourses in a pre-school EFL lesson
HA Castañeda-Peña
na, 2008
382008
Repensar la lectoescritura para nuevos tiempos: multimodalidad, multiliteracidades y nuevas alfabetizaciones
J Rowsell, M Walsh, HAC Peña
Enunciación 20 (1), 141-150, 2015
362015
Nativos digitales: transiciones del formato impreso al digital
GP Marciales Vivas, F Cabra Torres, HA Castañeda Peña, ...
Editorial Pontificia Universidad Javeriana, 2012
342012
Structuralist, poststructuralist and decolonial identity research in English language teaching and learning: A reflection problematizing the field
H Castañeda-Peña
ELT local research agendas I, 17-34, 2018
302018
Exploring the Roles of Parents and Students in EFL Literacy Learning: A Colombian Case.
SA Hurtado Torres, HA Castañeda-Peña
English language teaching 9 (10), 156-165, 2016
282016
Masculinities and femininities go to preschool: Gender positioning in discourse
HAC Peña
Editorial Pontificia Universidad Javeriana, 2009
272009
Caracterización de la competencia informacional y su aporte al aprendizaje de usuarios de información: una experiencia en la formación profesional en psicología
JWB Chacón, GPM Vivas, HC Peña
Investigación Bibliotecológica: archivonomía, bibliotecología e información …, 2015
262015
Positioning masculinities and femininities in preschool EFLl1 education
H Castañeda-Peña
Signo y Pensamiento 27 (53), 314-326, 2008
262008
'The next teacher is going to be... Tereza Rico': Exploring Gender Positioning in an all-girl Preschool Classroom
HA Castañeda Peña
Magis: Revista Internacional de Investigación en Educación 3 (5), 107-124, 2011
222011
Narrative events of pre-service teachers at the end of their teaching practicum with regard to their pedagogical advisor: Learnings reported
H Castañeda-Peña, M Rodríguez-Uribe, A Salazar-Sierra, ...
Signo y Pensamiento 35 (68), 52-64, 2016
212016
Fenomenografía de las competencias informacionales: Perfiles y transiciones
GPM Vivas, HA Castañeda-Peña, JW Barbosa-Chacón, I Barreto, L Melo
Revista latinoamericana de psicología 48 (1), 58-68, 2016
162016
Teacher Research: Uncovering Professional Identities and Trajectories of Teacher Researchers through Narrative Research--A Colombian Case.
DF Ubaque, H Castañeda-Peña
International Education Studies 10 (3), 35-45, 2017
152017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20