Segueix
Gisela Ammetller
Gisela Ammetller
Associate Professor of Marketing, Universitat Oberta de Catalunya
Correu electrònic verificat a uoc.edu
Títol
Citada per
Citada per
Any
Principios y estrategias de marketing
I Rodríguez-Ardura, G Ammetller
Principios y estrategias de marketing, 1-680, 2018
220*2018
Principios y estrategias de marketing: vol. II
I Rodríguez Ardura, G Ammetller Montes, G Maraver Tarifa, ...
Principios y estrategias de marketing: vol. II, 2018
37*2018
A narrative perspective on international entrepreneurship: Comparing stories from the United States, Spain, and China
SD Williams, G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, X Li
IEEE Transactions on Professional Communication 59 (4), 379-397, 2016
302016
Principios y estrategias de marketing (Vol. 1)
I Rodríguez, G Ammetller
Barcelona: Editorial UOC, 2018
262018
Narratives of international women entrepreneurs: An exploratory case study of identity negotiation in technology startups
SD Williams, G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, X Li
IEEE Transactions on Professional Communication 63 (1), 39-51, 2020
232020
Academic impact and perceived value of Wikipedia as a primary learning resource in higher education
A Meseguer-Artola, I Rodríguez-Ardura, G Ammetller, E Rimbau-Gilabert
El profesional de la información (EPI) 29 (3), 2020
182020
Entrepreneurial decisions: Insights into the use of support services for new business creation
G Ammetller, I Rodríguez-Ardura, J Lladós-Masllorens
South African Journal of Business Management 45 (4), 11-20, 2014
182014
Entorno innovador, iniciativa emprendedora y desarrollo local
M Castells, J Vilaseca, J Lladós, G Ammetller, I Esteban, M Fernández, ...
Octaedro, 2007
13*2007
Learning with Wikipedia in higher education: Academic performance and students’ quality perception
A Meseguer-Artola, I Rodríguez-Ardura, G Ammetller, E Rimbau-Gilabert
The International Research & Innovation Forum, 117-124, 2019
92019
Dirección de marketing
IR Ardura, GM Tarifa, AIJ Zarco, MJM Argüelles, GA Montes
UOC, Universitat Oberta de Catalunya, 2019
8*2019
Dirección de marketing I
I Rodríguez, G Ammetller, Ò López
Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya, 2004
82004
Innovación y nuevas estrategias competitivas en el sector de servicios menos intensivo en conocimiento: la industria turística, el comercio y el transporte
LA Garay, G Ammetller
Economía del turismo, 33-52, 2004
62004
Research & Innovation Forum 2019: Technology, Innovation, Education, and Their Social Impact
A Visvizi, MD Lytras
Springer Nature, 2019
52019
A Review of Online Consumer Behaviour Research: Main Themes and Insights
I Rodríguez-Ardura, FJ Martínez-López, JC Gázquez-Abad, G Ammetller
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic …, 2011
5*2011
How do the experiences of virtual presence and flow differ? Evidence from engineering and ICT online education
I Rodríguez-Ardura, A Meseguer-Artola, G Ammetller
The International journal of engineering education 32 (4), 1579-1585, 2016
42016
Luis Alfonso y Ammetller Montes, Gisela (2010) Innovación y nuevas estrategias competitivas en el sector de servicios menos intensivos en conocimiento: la industria turística …
G Tamajón
Edita Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Barcelona, 0
3
Improving hypermedia teaching resources - New designs for e-learning environments
I Rodríguez Ardura, AI Jiménez Zarco, G Ammetller Montes, ...
Rodriguez, I.; Jimenez, AI; Ammetller, G.; Pacheco, MC (2009)." Improving …, 2010
22010
Comportament del consumidor i productes de suport a la creació i al creixement d'empreses: una anàlisi empírica de la conducta de l'emprenedor en espais d'incubació
G Ammetller
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3), 2011
12011
Nuevas ideas para los mercados electrónicos. Marketing... ¿postmoderno?
I Rodríguez-Ardura, AI Jiménez-Zarco, G Ammetller, MCP Bernal
MK Marketing + Ventas, 32-37, 2007
12007
A la vanguardia de las TIC: el impacto de la digitalización en la audiencia de la prensa y el desarrollo de los diarios digitales
IR Ardura, AIJ Zarco, GA Montes, MCP Bernal
Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales, 155-170, 2006
12006
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20