Seguir
Cristina Torrelles
Cristina Torrelles
Dirección de correo verificada de pip.udl.cat
Título
Citado por
Citado por
Año
Competencia de trabajo en equipo: definición y categorización
C Torrelles Nadal, JL Coiduras Rodríguez, S Isus, X Carrera, ...
Universidad de Granada. Grupo de Investigación FORCE, 2011
6192011
Effects of school-based multicomponent positive psychology interventions on well-being and distress in adolescents: A systematic review and meta-analysis
C Tejada-Gallardo, A Blasco-Belled, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of youth and adolescence 49 (10), 1943-1960, 2020
1972020
La evaluación de la competencia'trabajo en equipo'de los estudiantes universitarios
G París Mañas, O Mas Torelló, C Torrelles Nadal
942016
Emotional intelligence structure and its relationship with life satisfaction and happiness: New findings from the bifactor model
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of Happiness Studies 21 (6), 2031-2049, 2020
862020
An examination of the relationship between Emotional Intelligence, Positive Affect and Character Strengths and Virtues
NJB Agnès Ros-Morente, Carles Alsinet Mora, Cristina Torrelles Nadal, Ana ...
Anales de Psicología 34 (1), 63-67, 2017
85*2017
The costs of the COVID-19 on subjective well-being: An analysis of the outbreak in Spain
A Blasco-Belled, C Tejada-Gallardo, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Sustainability 12 (15), 6243, 2020
762020
Assessing teamwork competence
CT Nadal, GP Mañas, BS Bernadó, CA Mora
Psicothema 27 (4), 354-361, 2015
722015
How does emotional intelligence predict happiness, optimism, and pessimism in adolescence? Investigating the relationship from the bifactor model
C Tejada-Gallardo, A Blasco-Belled, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Current Psychology 41 (8), 5470-5480, 2022
472022
Eina d’avaluació de la competència de treball en equip
C Torrelles
Universitat de Lleida, 2011
442011
University of Lleida
C Torrelles-Nadal
Spain, 0
32
The study of character strengths and life satisfaction: A comparison between affective-component and cognitive-component traits
A Blasco-Belled, C Alsinet, C Torrelles-Nadal, A Ros-Morente
Anuario de Psicología 48 (3), 75-80, 2018
262018
La evaluación de competencias en una experiencia de formación dual de maestros: diferencias y semejanzas entre tutores de escuela y de universidad
J Coiduras Rodríguez, G París Mañas, C Torrelles Nadal, ...
Estudios pedagógicos (Valdivia) 40 (ESPECIAL), 29-48, 2014
262014
Fear of happiness through the prism of the dual continua model of mental health
A Blasco‐Belled, R Rogoza, C Alsinet, C Torrelles‐Nadal
Journal of Clinical Psychology 77 (10), 2245-2261, 2021
222021
Differentiating optimists from pessimists in the prediction of emotional intelligence, happiness, and life satisfaction: a latent profile analysis
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Journal of Happiness Studies 23 (5), 2371-2387, 2022
212022
The costs of the COVID-19 on subjective well-being: An analysis of the outbreak in Spain. Sustainability, 12 (15), 6243
A Blasco-Belled, C Tejada-Gallardo, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
142020
El trabajo en equipo: dominio competencial en diferentes grados de la Universitat Autònoma de Barcelona y de la Universitat de Lleida.
OM Torelló, GP Mañas, CT Nadal
UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 55-66, 2016
112016
Virtuous humor and the dispositions towards ridicule and laughter: Investigating their contribution to happiness
A Blasco-Belled, R Rogoza, C Torrelles-Nadal, C Alsinet
Current Psychology 42 (19), 16259-16267, 2023
102023
Du changement dans l'évaluation du travail d'équipe: validation de l'outil RUTE
C Torrelles, J Coiduras, X Carrera, S Isus
Les dossiers des sciences de l’éducation 31, 101-116, 2014
82014
a.(2011). Competencia de trabajo en equipo: definición y categorización
C Torrelles, J Coiduras, S Isus, FX Carrera, G París, JM Cela
Profesorado. Revista de curriculum y formación del profesorado 5 (3), 229-344, 1989
71989
Right cortical activation during generation of creative insights: an electroencephalographic study of coaching
G Bartolomé, S Vila, C Torrelles-Nadal, E Blanco
Frontiers in Education 7, 753710, 2022
52022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20