Seguir
carolina rodríguez-juárez
carolina rodríguez-juárez
Profesora de Lengua Inglesa y Lingüística (ULPGC)
Dirección de correo verificada de ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
L1 in the EFL classroom: more a help than a hindrance?
C Rodríguez Juárez, G Oxbrow
Universidad de Granada, 2008
772008
Encouraging participation in online discussion forums with university EFL learners
C Rodríguez Juárez, G Oxbrow
ELIA, 10, 137-166, 2010
82010
Language learning motivation and learner autonomy: Bridging the gap
G Oxbrow, C Rodríguez Juárez
Universidad de La Laguna. Servicio de Publicaciones, 2010
72010
Parsing phrasal constituents in ASD-STE100 with ARTEMIS
FJ Cortés-Rodríguez, C Rodríguez-Juárez
Voprosy Kognitivnoy Lingvistiki, 2018
42018
El Marco Común Europeo de Referencias para las Lenguas: adecuación del documento a la enseñanza universitaria
P Arnaiz Castro, MC Bosch Caballero, G Boylan, R Clouet, S Cranfield, ...
Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC), 2009
42009
The syntactic parsing of ASD-STE100 adverbials in ARTEMIS
FJ Cortés-Rodríguez, C Rodríguez-Juárez
Revista de lingüística y lenguas aplicadas 14, 59-79, 2019
32019
Accounting for the Alternating Behaviour of Location Arguments from the Perspective of Role and Reference Grammar
C Rodríguez-Juárez
Atlantis, 169-189, 2017
32017
FreconWin, Corpus Canario de Inglés Oral
M Wood, M Peñate, P Bazo, P Arnaiz, M del Carmen, RC Bosch, ...
Gran Canaria, Consejería de Educación, Cultura y Deportes del Gobierno de …, 2007
22007
A new parameter for the description of subject assignment: the term hierarchy
CR Juárez
Atlantis, 71-88, 2006
22006
A multi-dimensional description of Subject assignment in English: A corpus-based study
C Rodríguez Juárez
Adam Mickiewicz University, 2006
22006
Priority hierarchies in subject assignment in English: case of conflation
C Rodríguez Juárez
Revista alicantina de estudios ingleses, No. 18 (Nov. 2005); pp. 247-259, 2005
22005
Constructing the Meaning of Cover and Spread: A Lexical-Constructional Approach
C Rodríguez-Juárez
Onomázein, 36-54, 2016
12016
Interactive tasks in an e-learning environment: methodological and motivational issues
G Oxbrow, CR Juárez
Multiple Voices and Professional Discourse: Current Issues in Specialised …, 2011
12011
A MULTI-DIMENSIONAL DESCRIPTION OF SUBJECT ASSIGNMENT IN ENGLISH: A CORPUS-BASED STUDY
CR Juarez
Studia Anglica Posnaniensia: International Review of English Studies 42, 355-391, 2006
12006
Experiencia interdisciplinar en humanidades: propuesta de intercomunicación entre la mitología clásica y la enseñanza del inglés
C Rodríguez Juárez, ML García Fleitas
Servicio de Publicaciones Universidad de Zaragoza, 2021
2021
Accesibilidad a la función Sujeto en lengua inglesa: restricciones funcionales, intrínsecas y jerárquicas
C Rodríguez-Juárez
Servicio de Publicaciones y Difusión Científica de la Universidad de Las …, 2021
2021
Experiencia interdisciplinar en humanidades: propuesta de intercomunicación entre la mitología clásica y la enseñanza del inglés
MLG Fleitas, CR Juárez
Innovaciones docentes en tiempos de pandemia. Actas del VI congreso …, 2021
2021
Acerca de la representación computacional de las construcciones: El lugar de las construcciones locativas en una base de conocimiento
C Rodríguez-Juárez
Revista signos 52 (100), 357-380, 2019
2019
On the computational representation of constructions: The place of locative constructions in a knowledge base
C Rodríguez-Juárez
Revista Signos, 2019
2019
New Insights into Meaning Construction and Knowledge Representation
C Rodríguez-Juárez
Revista de Lenguas para Fines Específicos 23 (2), 10-15, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20