Segueix
Carme Grimalt-Álvaro
Carme Grimalt-Álvaro
Researcher, Universitat Rovira i Virgili and Universitat Autònoma de Barcelona
Correu electrònic verificat a uab.cat - Pàgina d'inici
Títol
Citada per
Citada per
Any
El papel de las TIC en la enseñanza de las ciencias en secundaria desde la perspectiva de la práctica científica
V López Simó, D Couso, C Simarro Rodríguez, A Garrido Espeja, ...
Enseñanza de las Ciencias, 0691-698, 2017
622017
Measuring CO2 with an Arduino: Creating a Low-Cost, Pocket-Sized Device with Flexible Applications That Yields Benefits for Students and Schools
H Pino, V Pastor, C Grimalt-Álvaro, V López
Journal of chemical education 96 (2), 377-381, 2018
302018
¿ Cómo ayuda la Pizarra Digital Interactiva (PDI) a la hora de promover prácticas de indagación y modelización en el aula de ciencias?
V López, C Grimalt-Álvaro, D Couso
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias 15 (3), 330201 …, 2018
252018
Factors shaping the uptake of ICT in science classrooms. A study of a large-scale introduction of interactive whiteboards and computers
C Grimalt-Álvaro, J Ametller, R Pintó
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education 27 (1), 2019
162019
La tecnologia a les classes de ciències de secundària: anàlisi dels processos de canvi en el professorat
C Grimalt-Álvaro
Universitat Autònoma de Barcelona,, 2016
122016
“I see myself as a STEM person”: Exploring high school students' self‐identification with STEM
C Grimalt‐Álvaro, D Couso, E Boixadera‐Planas, S Godec
Journal of Research in Science Teaching 59 (5), 720-745, 2022
102022
La utilización del aula digital en las clases de ciencias de secundaria
C Grimalt-Alvaro, R Pintó, J Ametller
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, 91-98, 2013
102013
The uses of Interactive Whiteboard in a science laboratory
G Bozzo, C Grimalt-Alvaro, V López Simó
GIREP-MPTL International Conference on Teaching/Learning Physics Proceedings …, 2015
82015
A cultural-historical activity theory approach for the design of a qualitative methodology in science educational research
C Grimalt-Álvaro, J Ametller
International Journal of Qualitative Methods 20, 16094069211060664, 2021
52021
“No va amb mi” La influència del disseny d’activitats STEM sobre el posicionament de l’alumnat en aquest àmbit
C Grimalt-Álvaro, DC Lagarón
Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació, 133-144, 2019
52019
Problematizing STEM integration from an epistemological and identity perspective
D Couso, C Grimalt-Álvaro, C Simarro
Controversial Issues and Social Problems for an Integrated Disciplinary …, 2022
42022
¿ Qué sabemos del posicionamiento STEM del alumnado? Una revisión sistemática de la literatura
C Grimalt-Álvaro, D Couso
Revista de Investigación Educativa 40 (2), 531-547, 2022
42022
La competencia digital docente en la formación continua del profesorado desde una perspectiva de género: estudio de caso
C Grimalt-Álvaro, M Usart Rodríguez, V Esteve González
Octaedro, 2020
42020
¿ Qué es STEM y STEAM y por qué ponerse a ello?
D Couso, C Grimalt-Alvaro
Aula de innovación educativa, 71-72, 2020
42020
Raising self-efficacy in STEM education to provide opportunities for all
D Couso, C Grimalt-Álvaro
STEM is for you: experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U …, 2019
4*2019
Gender-sensitive sentiment analysis for estimating the emotional climate in online teacher education
M Usart, C Grimalt-Álvaro, AM Iglesias-Estradé
Learning Environments Research 26 (1), 77-96, 2023
32023
El uso del aula digital en las clases de ciencias de secundaria de Cataluña: análisis del estado actual. Informe de la primera parte del proyecto ADIGIC
C Grimalt-Álvaro, J Ametller, R Pintó
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias …, 2013
32013
Perspectives, Metodologies i Tecnologies en el desplegament de l'educació STEM
D Couso, JD Casal, CS Rodríguez, VL Simó, C Grimalt-Álvaro
Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, 56-71, 2022
22022
Com mesurar la percepció de les habilitats digitals: diferències de gènere entre l'alumnat de primer cicle de primària
M Usart Rodríguez, D Schina, V Esteve González, M Sanromà Giménez, ...
2n Congrés Dones, Ciència i Tecnologia: WSCITECH21: Terrassa, 25 i 26 de …, 2021
22021
Influencia en la autoeficacia del grado de autenticidad de la indagación de dos proyectos de ciencia de secundaria. Estudio de caso
C Grimalt Álvaro, E Ortega Torres, D Couso, L Paloma Romeu
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, 2021, vol. 18 …, 2021
22021
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20