From The Cherry Orchard to The Autumn Garden: Chekhovian Overtones in Lillian Hellman, mimesis and innovation A González Crespán Babel-Afial, 35-52, 1999 | 3 | 1999 |
Institutionalized Violence and Oppression: Ambiguity, Complicity and Resistance in El Campo and The Conduct of Life AG Crespán Comparative Drama 58 (1), 109-129, 2024 | | 2024 |
Review of Evelyn Brown AG Crespán Revista de Estudios Norteamericanos 27, 2023 | | 2023 |
FROM LA VIUDA TO LETTERS FROM CUBA: FAMILY CORRESPONDENCE IN MARÍA IRENE FORNÉS’THEATER AG Crespán Revista de Estudios Norteamericanos 27, 2023 | | 2023 |
Noelia Hernando-Real (2022): Rosas en la arena: los relatos de Susan Glaspell, València: Universitat de València, 248 pp. AG Crespán Revista de Filología de la Universidad de La Laguna, 393-395, 2023 | | 2023 |
The Cuban Rafter Crisis on Stage: Humanizing the Experience of Refugees in María Irene Fornés’" Manual for a Desperate Crossing" AG Crespán American, British and Canadian Studies, 100-120, 2022 | | 2022 |
Wonder, refuge, promise: Explorations and discoveries of America in Maria Irene Fornes' final plays AG Crespán Latin American theatre review 56 (1), 43-62, 2022 | | 2022 |
Emeline Jouve (2017). Susan Glaspell’s Poetics and Politics of Rebellion. Iowa City: Iowa University Press. AG Crespán ACOTACIONES. Investigación y Creación Teatral, 261-264, 2018 | | 2018 |
Woman on trial: gender and the accussed woman in plays from Ancient Greece to the contemporary stage [Reseña] N Hernando Real Revista de estudios norteamericanos, 21, 191-196., 2017 | | 2017 |
Voces contra la mediocridad. La Vanguardia teatral de los Provincetown Players, 1015-1922. Noelia Hernando Real AG Crespán Revista de Estudios Norteamericanos, 2016 | | 2016 |
Voces contra la mediocridad la vanguardia teatral de los provincetown players, 1915-1922. Noelia Hernando Real. A González Crespán Revista de estudios norteamericanos, 20, 223-226., 2016 | | 2016 |
Las mujeres de Lillian Hellman: una voz poderosa en un teatro de hombres/Lillian Hellman’s Women: A Powerful Voice in a Masculine Theatre AG Crespán Asparkía. Investigació Feminista, 49, 2013 | | 2013 |
Teatro educativo: las cualidades instructivas de" Fefu and Her Friends" A González Crespán Revista de Estudios Norteamericanos (2013, Vol. 17, p. 45-59), 2013 | | 2013 |
Educational dramatics: the instructional qualities of Fefu and Her Friends MA Gonzalez Crespan Revista de estudios norteamericanos, 2013 | | 2013 |
Las mujeres de Lillian Hellman: una voz poderosa en un teatro de hombres A González Crespán Publicacions de la Universitat Jaume I, 2012 | | 2012 |
Las mujeres de Lillian Hellman: una voz poderosa en un teatro de hombres A González Crespán Publicacions de la Universitat Jaume I, 2012 | | 2012 |
Apuntes biográficos sobre Beah Richards A González Crespán Publicacions de la Universitat Jaume I, 2012 | | 2012 |
Apuntes biográficos sobre Beah Richards AG Crespán Asparkía. Investigació feminista, 203-205, 2012 | | 2012 |
Una propuesta didáctica con material publicitario auténtico en el aula de inglés comercial AG Crespán La investigación en didáctica de la lengua y la literatura: situación actual …, 2011 | | 2011 |
Unha ollada ás mulleres en tres obras de Cunqueiro: A noite vai como un río: Palabras de vísperas e Función de Romeo e Xulieta AG Crespán Casahamlet: Revista de teatro, 28-30, 2011 | | 2011 |