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Luis Rubio Andrada
Title
Cited by
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Year
Analysis of the relations between circular economy and sustainable development goals
JM Rodriguez-Anton, L Rubio-Andrada, MS Celemín-Pedroche, ...
International Journal of Sustainable Development & World Ecology 26 (8), 708-720, 2019
2002019
Use of different sustainability management systems in the hospitality industry. The case of Spanish hotels
JM Rodríguez-Antón, M Alonso-Almeida, M Celemín, L Rubio
Journal of Cleaner Production, 2011
1702011
Reasons for implementing certified quality systems and impact on performance: an analysis of the hotel industry
MM Alonso-Almeida, JM Rodríguez-Antón, L Rubio-Andrada
The Service Industries Journal 32 (6), 919-936, 2012
1532012
Motivations and impacts in the firm and stakeholders of quality certification: Evidence from small-and medium-sized service enterprises
L Rubio-Andrada, M Del Mar Alonso-Almeida, JM Rodríguez-Antón
Total Quality Management & Business Excellence 22 (8), 833-852, 2011
1302011
La economía colaborativa. Una aproximación al turismo colaborativo en España
JM Rodríguez-Antón, M del Mar Alonso-Almeida, L Rubio-Andrada, ...
CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 258-283, 2016
772016
Are university tourism programmes preparing the professionals the tourist industry needs? A longitudinal study
JM Rodríguez-Antón, M del Mar Alonso-Almeida, LR Andrada, ...
Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education 12 (1), 25-35, 2013
532013
Corporate culture and innovation: in search of the perfect relationship
P Morcillo, JM Rodriguez-Anton, L Rubio
International Journal of Innovation and Learning 4 (6), 547-570, 2007
532007
From the circular economy to the sustainable development goals in the European Union: An empirical comparison
JM Rodríguez-Antón, L Rubio-Andrada, MS Celemín-Pedroche, ...
International environmental agreements: politics, law and economics 22 (1 …, 2022
512022
Empresas de intermediación turística y nuevas tecnologías: estudio de calidad del segmento minorista para viajes de ocio
CE Alberdi, LR Andrada
Vision Libros, 2006
50*2006
Human and other critical factors in organizational learning in the hotel industry: A contingency approach.
MM Alonso-Almeida, MS Celemín-Pedroche, J Miguel Rodríguez-Antón, ...
Tourism & Management Studies 12 (1), 2016
332016
Conocimiento y aprendizaje en las grandes cadenas hoteleras españolas en Iberoamérica: Internet como herramienta de aprendizaje organizativo
JMR Antón, MMA Almeida, LR Andrada, CE Alberdi
Cuadernos de turismo, 135-157, 2008
312008
Un análisis de los principales indicadores de calidad de los aeropuertos de España, Chile, Brasil y Perú
LR Andrada, SDL Santos
ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana), 2019
302019
¿ Cómo influye el capital humano en la calidad de servicio? Una aplicación al sector bancario andorrano
RM Mariño-Mesías, JM Rodríguez-Antón, L Rubio-Andrada
Spanish Journal of Finance and Accounting/Revista Española de Financiación y …, 2015
252015
Employee innovation using ideation contests: Seven-step process to align strategic challenges with the innovation process
JR Campos-Blázquez, P Morcillo, L Rubio-Andrada
Research-Technology Management 63 (5), 20-28, 2020
212020
Shedding more light on the impacts of quality certified systems in small service enterprises: A multidimensional analysis
JM Rodríguez Antón, MM Alonso Almeida, L Rubio Andrada
African Journal of Business Management, 2011
202011
La Importancia del aprendizaje y la adquisición de competencias en el sector turismo: aplicación en la elaboración de una ruta turística
JMR Antón, MMA Almeida, CE Alberdi, LR Andrada
Estudios turísticos, 41-66, 2009
202009
Propuesta de creación de un modelo de capital intelectual hotelero latinoamericano (1): la Ley de centros y zonas de interés turístico nacional frente a la Ley del suelo
JMR Antón, LR Andrada
Estudios turísticos, 55-90, 2006
192006
Proposal of an intellectual capital model for the Spanish hospitality sector
JM Rodriguez Anton, L Rubio Andrada, C Esteban Alberdi
International Journal of learning and intellectual capital 2 (3), 305-320, 2005
192005
Analisis de las dimensiones y variables que configuran la calidad de servicio asociada al factor humano, una aplicación al sector bancario andorrano
R Mariño, L Rubio, J Rodríguez
Madrid: Universidad Autonoma de Madrid, 2010
152010
Corporate culture and long-term survival of Spanish innovative firms
MR Tejeiro Koller, P Morcillo Ortega, JM Rodríguez Antón, ...
International Journal of Innovation Science 9 (4), 335-354, 2017
142017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20