Follow
Luis Rubio Andrada
Title
Cited by
Cited by
Year
Reasons for implementing certified quality systems and impact on performance: an analysis of the hotel industry
MM Alonso-Almeida, JM Rodríguez-Antón, L Rubio-Andrada
The Service Industries Journal 32 (6), 919-936, 2012
1362012
Use of different sustainability management systems in the hospitality industry. The case of Spanish hotels
JM Rodríguez-Antón, M Alonso-Almeida, M Celemín, L Rubio
Journal of Cleaner Production, 2011
1302011
Motivations and impacts in the firm and stakeholders of quality certification: Evidence from small-and medium-sized service enterprises
L Rubio-Andrada, M Del Mar Alonso-Almeida, JM Rodríguez-Antón
Total Quality Management & Business Excellence 22 (8), 833-852, 2011
1182011
Analysis of the relations between circular economy and sustainable development goals
JM Rodriguez-Anton, L Rubio-Andrada, MS Celemín-Pedroche, ...
International Journal of Sustainable Development & World Ecology 26 (8), 708-720, 2019
822019
Corporate culture and innovation: in search of the perfect relationship
P Morcillo, JM Rodriguez-Anton, L Rubio
International Journal of Innovation and Learning 4 (6), 547-570, 2007
552007
La economía colaborativa. Una aproximación al turismo colaborativo en España
JM Rodríguez-Antón, M del Mar Alonso-Almeida, L Rubio-Andrada, ...
CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 258-283, 2016
522016
Are university tourism programmes preparing the professionals the tourist industry needs? A longitudinal study
JM Rodríguez-Antón, M del Mar Alonso-Almeida, LR Andrada, ...
Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education 12 (1), 25-35, 2013
482013
Empresas de intermediación turística y nuevas tecnologías: estudio de calidad del segmento minorista para viajes de ocio
CE Alberdi, LR Andrada
Vision Libros, 2006
372006
Conocimiento y aprendizaje en las grandes cadenas hoteleras españolas en Iberoamérica: Internet como herramienta de aprendizaje organizativo
JMR Antón, MMA Almeida, LR Andrada, CE Alberdi
Cuadernos de turismo, 135-157, 2008
322008
Human and other critical factors in organisational learning in the hotel industry: A contingency approach
MM Alonso Almeida, S Celemin Pedroche, L Rubio Andrada, ...
Tourism & Management Studies, 2016
272016
Propuesta de creación de un modelo de capital intelectual hotelero latinoamericano
J Antón, L Rubio
Estudios turísticos 167, 55-90, 2006
232006
Estudio de las políticas de calidad aplicadas al sector turismo: Un análisis de las mejores prácticas en España y México
JMR Antón, MMA Almeida, LR Andrada, CE Alberdi, JIM Castilla, ...
Vision Libros, 2008
202008
¿ Cómo influye el capital humano en la calidad de servicio? Una aplicación al sector bancario andorrano
RM Mariño-Mesías, JM Rodríguez-Antón, L Rubio-Andrada
Spanish Journal of Finance and Accounting/Revista Espanola de Financiacion y …, 2015
192015
Un análisis de los principales indicadores de calidad de los aeropuertos de España, Chile, Brasil y Perú
LR Andrada, SDL Santos
ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana), 2019
182019
Shedding more light on the impacts of quality certified systems in small service enterprises: A multidimensional analysis
JM Rodríguez Antón, MM Alonso Almeida, L Rubio Andrada
African Journal of Business Management, 2011
182011
La importancia del aprendizaje y la adquisición de competencias en el sector turismo
JMR Antón, LR Andrada, CE Alberdi, MA Almeida
Estudios turísticos 179, 41-66, 2009
172009
Proposal of an Intellectual Capital model for the Spanish hospitality sector
JM Rodriguez Anton, L Rubio Andrada, C Esteban Alberdi
International Journal of learning and intellectual capital 2 (3), 305-320, 2005
172005
Calidad agroalimentaria y denominaciones de origen
F Cáceres, JC Cruz, A Rodríguez, LA Rubio
Cuadernos de la tierra, 2004
152004
Aplicación de un modelo cuantitativo objetivo para la medición de la competitividad de los destinos turísticos
JM Rodríguez-Antón, LR Andrada, M del Mar Alonso-Almeida, ...
Cuadernos de turismo, 415-430, 2016
122016
Análisis de las dimensiones y variables que configuran la calidad de servicio asociada al factor humano
R Mariño, L Rubio, A RodrÍguez
Una Aplicación al Sector Bancario Andorrano.(7ª Ed.). Madrid, España …, 2010
112010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20